Nam Falang
Forumveteran
Nä tyvärr inte dom siffrorna men fortfarande på plus i alla fallMåste gå in och kolla vad som hänt hos mig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä tyvärr inte dom siffrorna men fortfarande på plus i alla fallMåste gå in och kolla vad som hänt hos mig.
Kan man lita på det? Du betalar en medlemsavgift varje månad, vad har du för bevis att du får dina pengar tillbaka den dagen som du inte vill vara med?Spännande, såg precis ett avsnitt där de diskuterade förvaltningen av portföljen.
Det är Trumps förtjänst och inte arga Magdas som du säkert tror.![]()
Kronan går bäst av världsvalutorna
Senaste nytt • Snabba nyheter från Aftonbladetwww.aftonbladet.se
Haha la min kommentar i skrattråden... för det lät fööör komisktDet är Trumps förtjänst och inte arga Magdas som du säkert tror.
286kr tillbaka på skatten från Sverige![]()
Jag väntar på norska tillbakabetalning, den är bättre 59.889Nok men dom är sena i år, ingen av svenskarna ombord har fått tillbaka än.Själv fick jag restskatt
Jag väntar på norska tillbakabetalning, den är bättre 59.889Nok men dom är sena i år, ingen av svenskarna ombord har fått tillbaka än.
Deklarationen är klar och står att skall få men kassan kanske är tom i Norge![]()
Jag har inte fått min dom ännuJag har fyllt på med nästan 70k till kassaapparaten, så du bör kunna få dina stålar
Likadant för mig,men som vanligt blir det att betala in mera skattJag har inte fått min dom ännu![]()
Jobbe?Skatt?
/ SatanG