Om ni vill bli rika

Ser att den aktie jag har flest av fortsätter upp även idag :) nästan 100 plus idag igen.
Sålde ju av x antal igår & börjar nästan ångra mig lite... Men nu ska jag hålla i dom jag har kvar,det kan bli hur bra som helst under 2026.

Antar att du syftar på Ovzon och även om det går finfint just nu så ”risk and return go hand in hand”... Är nog bra med vinsthemtagning med ibland. :)

vpu.webp
året börjar starkt
hitsd.webp
det fortsätter bra

Kul med guld, minns att det stod i 13k då vi började köpa, var klara feb 2024 på runt 35-36k/Baht :)
Frugan lite mer hardcore än mig och autosparar 3k/vecka, extra förmånligt då det är avdragsgilla fonder, upp till 800k/år är avdragsbart på hennes deklaration bara för fonder vilket hon självklart maxar. All skatt är för mycket skatt ;-)

BP Guld.webp

/ SatanG

Jag har ju haft lite oflyt med businessen i Thailand. Jobbade 5 första åren utan någon vinst. Nu skeppar vi till USA och det vart så vansinnigt segt i NY sedan starten i maj.

Nu har det släppt i NY ... och Texas e för fan som att ha kung Midas förmåga.. förvandla skräp till guld. Bokstavligen. Kommer bli många rundor till Jaowarat framöver

Tillbaka
Topp