A
anonymous
Gäst
Ja då har nog priserna stigit.Inte I våran kommun Jonasfantasipriser i Ale kommun idag, iof inget jag har nått emot, köpte för 700k för 15 år sedan
![]()
För mig polare betalade runt 50k för en 2:a i nol för 23 år sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja då har nog priserna stigit.Inte I våran kommun Jonasfantasipriser i Ale kommun idag, iof inget jag har nått emot, köpte för 700k för 15 år sedan
![]()
Det har ju sjunkit bara sista tiden och börjar ju längst ut och märks minst längre in mot city man kommer.Har ju priserna gått ner över hela året innan dom sista reglerna med 8% enligt statistik över landet, mer än 10% säger mäklarna.
Det är ju klart att du har bättre koll på priserna på Södermalm än den/de som ser det dagligen. Hur kunde jag tro nåt annat.Att en säljer eller köper ändrar inte marknaden.
Japp, tydligen går det knappt sälja längre i Sthlms innerstad. De får skänka bort lägenheterna.......Vad bra för alla nya köpare med sjunkande priser, gläds med dom som nu äntligen kan få köpa eget.
Hur många bitcoin har du @TulpanBITCOIN = 12750
Skulle det stämma är du ju god för dryga 20 miljoner, grattis till det i så fall!
Ja har du köpt för 570 som du skrev i början på tråden kan jag bara gratulera
Haha ... sitter du och tittar hela tiden hur det utvecklasBITCOIN 13 000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han kan alltid sälja hälften o låta dom andra åka gratis resaJa har du köpt för 570 som du skrev i början på tråden kan jag bara gratulera
Fel av mig 570 va ju förra året skrev Du, är glad för din skull va du än betalat.
Akta dig för girigheten, många som förlorat av den anledningen![]()

Det är bara roligt att titta på som att titta på nyheterna på tv:nHaha ... sitter du och tittar hela tiden hur det utvecklas![]()

precis såDet är bara roligt att titta på som att titta på nyheterna på tv:n![]()
Varför frågar man hur mycket pengar folk har? Hur intressant är det eg...Hur många bitcoin har du @Tulpan
Det är ju ett Thaiforum, den allra viktigaste frågan för damerna i alla fall.Varför frågar man hur mycket pengar folk har? Hur intressant är det eg...
15 000 !!!!BITCOIN 13 000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Var tror du det spricker, hur länge står du ut?15 000 !!!!
Nu slutar jag kommentera priset