Om ni vill bli rika

 
Enligt en kryptofond i en artikel på Omni ekonomi läste just nu så ska Bitcoin upp till över 20 000 dollar om ett år, hmm kanske dags köpa
 
Vi var på 3.67 i april 2015. Jag hoppas denna gången att den håller sig nere ett bra tag...
Screenshot_20180415-064954.png
 
Solly @krister jag tror på en vändning upp ganska snart på THB--SEK:cool: men har inga SEK hemma hos mig och ingen behov av denna valuta i framtiden:rolleyes:
Jag har bara @Ubon s kolkällare (valuta):D
Hoppas verkligen du har rätt :) Är personligen däremot lite villrådig nu var man sen ska placera sina surt fördärvade korvören :laugh: var ju ett lyckat drag flytta över aktiefonderna till olika euro ränte å obligationsfonder men lär väl tappa den uppgången ca 3% på en månad om kronan nu vänder uppåt :eek:
 
Har nog inte sett en sämre växlingkurs mot thb på 20 år. Har för mig den var något svagare -98 men det ser ut som Ingves och gänget snart når dit igen. Finns det något golv för kronan tro?

/ SatanG
Men å andra sidan finns en topp för tio år sedan på 5 68, så det kanske jämnar ut sig.
 
Solly @krister jag tror på en vändning upp ganska snart på THB--SEK:cool: men har inga SEK hemma hos mig och ingen behov av denna valuta i framtiden:rolleyes:
Jag har bara @Ubon s kolkällare (valuta):D
Skall hållas val i Sverige i år och det ser ju inte ut att bli mindre turbulent än förra valet och det kommer ju inte gynna kronan så finns risk att ni får dras med dålig kurs ett tag.
Ingen ljusning för SEK i sikte läste jag för ett par dagar sen.
Skulle väl då vara att bahten går ner pga. oroligheter eller nåt men någon uppgång på SEK får man nog vänta på.
Svenskarna ombord som bor i Sverige är glada blivit en löneökning sen årskiftet pga växelkurs NOK-SEK.
 
Skall hållas val i Sverige i år och det ser ju inte ut att bli mindre turbulent än förra valet och det kommer ju inte gynna kronan så finns risk att ni får dras med dålig kurs ett tag.
Ingen ljusning för SEK i sikte läste jag för ett par dagar sen.
Skulle väl då vara att bahten går ner pga. oroligheter eller nåt men någon uppgång på SEK får man nog vänta på.
Svenskarna ombord som bor i Sverige är glada blivit en löneökning sen årskiftet pga växelkurs NOK-SEK.

Nja, dom är nog inte lika ledsna ännu.
Nok-Sek är ju fortfarande bedrövlig.
 
 
 
Tillbaka
Topp