R
Raderad medlem 8711
Gäst
Dette er ren svindel og en trussel mot verdensøkonomien.ska ni köpa bitcoin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dette er ren svindel og en trussel mot verdensøkonomien.ska ni köpa bitcoin.
Nu har Thaibörsen gått under 1600, dom ser en risk att den kan fortsätta ner till 1500.
Dette er ren svindel og en trussel mot verdensøkonomien.
Hoppas det fortsätter, känns som jag sålde vid rätt tillfälle.Hoppsan så det kan bli...
Pratar du med mig?? Jag har inte handlat bitcoin, allt i denna tråd handlar inte om bitcoin tex mina inlägg jag skiter i bitcoin för handlar inte med det men kan ju undra varför du är så engagerad.Ubon avundsjuk? inte det minsta, så länge jag kan sätta mat på bordet till familjen och tak över huvudet för oss så är det ok för min del...att Du sålde Bitcoin i rätt tid är det bara att säga grattis till, och jag förstår att Du har ingen tanke på var din så kallade vinst kommer ifrån, kanske ifrån en familj som satsade sina besparingar i detta utifrån ditt uttalande, vill Ni bli rika, köp Bitcoin, inte en tanke till dom som får gå ifrån hem och hus, leva på gatan med sina minderåriga barn, leva i smuts och elände, leta sin mat i soptunnorna, hoppas Du mår bra, stort grattis...
Pratar du med mig?? Jag har inte handlat bitcoin, allt i denna tråd handlar inte om bitcoin tex mina inlägg jag skiter i bitcoin för handlar inte med det men kan ju undra varför du är så engagerad.
Trådens titel säger om ni vill bli rika, ingenting annat.Trådens titel säger Bitcoin, om Ubon är engagerad, visst är Ubon, jag har mycket utrymme kvar i min kolkällare... mynt som valuta har ett skrotvärde, Bitcoin är noll värde,![]()
Trådens titel säger om ni vill bli rika, ingenting annat.
Trådens titel säger om ni vill bli rika, ingenting annat.
Alla läser inte första inlägget i en tråd, jag går efter titeln i en sådan här gammal tråd och antar den handlar om ekonomi.Visst har Du rätt, trådens titel säger, om Ni vill bli rika, och i undermeningen, köp Bitcoin,
Tror jag inte man kan, dom har ju blivit striktare med bitcoinhandel i Thailand, vissa restriktioner har ju införts sista 2 månaderna, vet dock inte hur dom restriktionerna ser ut, då jag inte är lika engagerad som dig.Och på thaibörsen kan man som jag förstår, handla med Bitcoin, och vad skulle Du vilja sätta efter trådtiteln? om Ni vill bli rika, handla på thaibörsen? blir man rik då? sen ser jag att Du stavat fel, men det är ok för min del...![]()
Har jag inte tid med, just nu väntar jag på att frugan köper lite frukt sen skall jag köra vidare till nya huset, lämnar vi officiellt Pattaya idag men inte provinsen.Såja lilla Pan Pan, lägg nu ner lilla huvudet på kudden så ska Ubon hjälpa lilla Pan Pan att sussa...
Finns bara ett sätt att bli rik i Thailand..
Huset har ökat i värde drygt 1 miljon B på 1.5 år. Grannen säger han skall sälja när han får 6.5 miljoner och flytta hem till byn. Huset kostade 4.5 när vi köpte. Varför det stiger? Vi har tomten precis intill poolen och infarten till husområdet, etta av de 10 mest eftertraktade tomterna av 98
Är det korruption du syftar på? För att bli rik?
För just fastigheter är ju ingen höjdaraffär i Thailand. Visst att det finns speciell områden som blor attraktiva med värdeökning. Men i det stora hela är ju fastighetsmarknaden i Thailand en dålig affär.