Om ni vill bli rika

Han har ju företag registrerat här nere har han ju skrivit och kan köpa via det.

Ja det är möjligt det går, sämre kanske om det är ett företag med nominees som äger 51%.
Jag vet inget om hans affärer men måste det inte vara en viss omsättning för att kunna köpa hus?
Vad händer om han vill avveckla företaget?
Ogift och utan familj, ja då hade iaf inte jag köpt hus men var och en väljer naturligtvis själv.

/ SatanG

Ja det är möjligt det går, sämre kanske om det är ett företag med nominees som äger 51%.
Jag vet inget om hans affärer men måste det inte vara en viss omsättning för att kunna köpa hus?
Vad händer om han vill avveckla företaget?
Ogift och utan familj, ja då hade iaf inte jag köpt hus men var och en väljer naturligtvis själv.

/ SatanG
Nä vem hade det, jag hade köpt en lyxcondo med panorama utsikt över havet ;)

Nä vem hade det, jag hade köpt en lyxcondo med panorama utsikt över havet ;)

Najs, själv hade jag gärna valt en condo nära Chao Phraya.

/ SatanG

Bkk.webp

Så där nu kom fallet för Facebook en fjärdedel borta på ett nafs. Ser ut som Twitter följer med. Det tog lite tid men var väntad som sagt.

Så där nu kom fallet för Facebook en fjärdedel borta på ett nafs. Ser ut som Twitter följer med. Det tog lite tid men var väntad som sagt.

Haha.. ja det kostar att leka PK-polis...

Själv har ja haft lite problem med mitt forexhandlande för guldet har ju rasat.. men det e bara att pytsa in mer stålar o vänta på nästa uppgång

Och Ubon håller på att bygga ut...kolkällaren, visst har Coin stigit, väntar på raset som kommer när dom stora drakarna vill plocka hem sin vinst, kanske man ska bygga ut lite ytterligare? en gråthörna till förlorarna?...:)

Haha.. ja det kostar att leka PK-polis...

Själv har ja haft lite problem med mitt forexhandlande för guldet har ju rasat.. men det e bara att pytsa in mer stålar o vänta på nästa uppgång
Det är ju så, vill mm tjäna pengar på valutor är det ibland att föredra för vändning kommer.
Annars handla smått och ofta (robot) det ger antagligen störst vinst. Valutor måste vara rätt svårt just nu. Det är många som ligger på räntehanen och lurar.

Stockholmbörsen slår snart ”all time high”.
Mina svenska aktiefonder har redan gått +20%.
Dubbel vinst då även delar av min pension går upp....

Biljetterna och uppehälle i Borneo denna vinter är redan ”hemma” :):):)
Så du har sålt och tagit hem vinsten?

Rätt otippat om man läser många tidningen om hur dåligt det är för USA att Trump regerar. Starkaste tillväxten i väst över 4 %. Och det utan att dopa valutan med minusränta. :cool:

Rätt otippat om man läser många tidningen om hur dåligt det är för USA att Trump regerar. Starkaste tillväxten i väst över 4 %. Och det utan att dopa valutan med minusränta. :cool:
Många kommentarer om att Obama minsann hade 3 kvartal bättre än denna som landade på 4.1 %....
Var det minusränta de gångerna då eller?

Så du har sålt och tagit hem vinsten?
Bara till biljetterna och hotell tog jag ut ur fonderna. :):)
Resten får fortsätta jobba in mer stålar, skulle dom falla till lägre nivå som bara 5% så duger det också.
Det är ju inget större jobb med fonder så dom får fortsätta vara en passiv inkomstkälla.
Autoöverföring på 1000kr/månad ger en bra slant på 5år om det fortsätter så här.

Och Ubon säger: det finns plats för flera Coinägare att besöka Ubons kolkällare, detta är inget för dom små spekulanterna, det är dom stora drakarna som kan styra utvecklingen av Coin, drakar med miljarder i portföljen, och i slutändan är det någon som får betala någon annans vinst...

Tillbaka
Topp