Om ni vill bli rika

 
Men du investerar ju, kanske blir nått i framtiden.
Det hoppas jag, men en bit kvar innan jag skall sluta oroa mig.
Förhoppningsvis har jag nåt målet med att minska oroligheten till December.
Nu rasade det en hel del igår på en aktie jag gillar så var tvungen att köpa lite, dumt men får se om 20 år, gick upp idag, kanske rasar mer imorrn.
Skall kanske sluta handla och bry mig om den delen ;)
 
Det är arbete som gäller för att bli rik. Investeringar kommer sedan. Jag skulle rekommendera mera arbete. Tills man har några års löner på banken.
Sant.
Ja blir inspirerad av en kille i Bkk. Svensk. Skulle vilja hälsa på honom o se vad han sysslar med. Man kan alltid lära sig nåt nytt
 
Say no more, det kan förstås vara oroande. Men jobb inom tanksektorn finns, dock kan det innebära löneförändringar förstås. Du borde kanske sondera marknaden i förebyggande syfte.
Nja, jag är spikad för ena nybygget och skall på kurs nästa vecka.
Än sålänge är vi skyddade av Equinor som kräver skandinaver på bryggan, fartyg som inte har det får heller inte lasta inom shuttle tanker på Norsk sektor.
Men sånt kan alltid ändras, mitt problem är att jag tänker 20 år framöver, och mer personligt att jag är lite av den oroande och tänkande individen ;)
 
Kungen har idag gått ut och godkänt ministrarna som har varit nominerade av Prajut enligt Royal Gazette.
Då är beslutet taget och kommande regering bestämd.
 
 
 
Tillbaka
Topp