Om ni vill bli rika

 
Kör ju mining på pi med, får coin gratis nu om du hänger på Betan, har 50 nu, i förrgår börja dom med test transfer är ju en energisnål krypto framtaget av stanford university.
Släpps snart, blir den inget värt så kostar det mig inget, just nu free mining på tel.
 
Snart släpps pi på marknaden, ta chansen är ju gratis coins, när svensk stödda Alice släpptes gick den upp 30.000% på ett dygn.
Pi kanske inte rör sig men kostar ju inget, med ett sånt universitet bakom sig finns det dock risk för uppgång.
I förrgår börja man med test transfers för att se hur det fungerar, skall ju vara den miljövänliga krypton.
 
Kollar gate.io appen. Köper coins som kostar 0.000x och som ligger på topp 30 omsatta coins senaste 24h. Slänger in en 50 lapp eller 100 lapp. Lite som att spela på hästar. Hade tur med WINk 500% och BitTorrent 200% sedan köp
 
Fortsätter åt rätt håll men känns som snart overheated, läste dock att bästa Aprilmånaden gav 345% bara på bc.

Screenshot_20210405-191256_Bitkub.jpg
 
Kollar gate.io appen. Köper coins som kostar 0.000x och som ligger på topp 30 omsatta coins senaste 24h. Slänger in en 50 lapp eller 100 lapp. Lite som att spela på hästar. Hade tur med WINk 500% och BitTorrent 200% sedan köp
Fortsätter upp, trodde ju på lite ner idag, börja så imorrse men kollade nu och vänt.
 
Sålde av allt utan farmerna nu när det toppade igen.
Köpt tillbaka hälften för lägre pris igen.
Håller hälften i fiat för att se vad som sker i dagarna.

Men fler och fler verkar bli övertygande och vissa har höjt målets topp rejält för året.

According to Bloomberg bitcoin (BTC) analysts, the price could climb as high as $400,000 this year, from about $56,000 now. The uber-bullish prediction is based on bitcoin’s performance during the 2017 and 2013 bull runs.
 
Fast fick med mig macen och skall upp vid 03-06 och se vad som sker när asiaterna startar inför helgen.
Händer inget inatt, tror jag 60k passeras i helgen.
Sen kanske många som inte handlar med krypto undrar varför man är så fokuserad på BC.
Jo för BC visar va kryptomarknaden är påväg, det är typ riktmärket för tillfället, inga större som lyckats bryta sig från det, dom kan gå mer eller mindre upp/ner nu men i det stora hela så följs det bc men flera av dom billigare har mycke större % rörelse.
Om BC tex gör +1% kan dom andra snabbt göra +xx%, men samma åt minushållet.
Så för tillfället kollar jag BC hur den rör sig och handlar andra efter bc.
 
Senast ändrad:
Ingen större tjurrusning under dagen upp 32k sen imorsse men girigheten börjar ta grepp och vill ha mer.
Håller det dock i grepp än men det man sa för 1 månad sen gäller inte idag.
Får se, men positiv än sålänge.
Dock gjorde ja en miss med stop limit och sov över det för 1 månad sen, så lagt ner robotstyrning.
 
Ingen större tjurrusning under dagen upp 32k sen imorsse men girigheten börjar ta grepp och vill ha mer.
Håller det dock i grepp än men det man sa för 1 månad sen gäller inte idag.
Får se, men positiv än sålänge.
Dock gjorde ja en miss med stop limit och sov över det för 1 månad sen, så lagt ner robotstyrning.
Robotstyrning eller market makers som det också heter kan ibland ställe till ett förtret. Men det har ett syfte som är bra också för marknaden , jag tycker dock att de är mest i vägen för att man skall kunna förutspå ett framtida scenario korrekt.
Jag sitter i ett papper där en bank har hållt nere kursen i 10 månader. Nu var de borta denna veckan(påsklov?)
och kursen gick upp. Blir intressant att se vad som händer nästa vecka.
 
Fick nytt farmtips som jag skall kolla upp idag.

"farm via fantom nätverket där. ICE/FTM. Får va 500 APY utbetalt i ICE token. Gas fee är typ 0.001$ när man kör på Fantoms opera närverk istället för etherum som kostar 50-150$ typ"
 
Sålde 30% idag för hamnat i ett doldrum men sker inget nu ikväll så får jag köpa in mig igen.
Vill inte missa det som sker i veckan.
Får se om 30 min, ett klockslag nåt brukar ske.
 
 
 
Tillbaka
Topp