Om ni vill bli rika

 
Räntan är ju egentligen högre då jag kan ta ut den när jag känner för det och sätter den på staking och får högre return, tar ju ut min ränta och för in varje vecka, som sagt @Acke kolla hur det funkar istället för att läsa ett negativt nyhetsinlägg.
Jag tar ut min ränta varje vecka och för in på staking kontot..
 
På Sushiswap blir du board member, rösträtt, medbestämmanderätt, kan välja hur du vill göra, sätta på ränta, låna ut, staking.
Kan föra över som du vill.
Godkännt så för över från ditt krypto konto här nere.
Sammankopplat krypto konto med din Thailändska bank och väldigt lätt att använda krypto här nere iaf.
 
Ja samt ålder, vilka inkomster vs utgifter man har.
Kvalitetstid, familj, frihet, trygghet och hälsa räknar jag som en högre form av rikedom än pengar även om pengar är en del av vägen dit.

/ SatanG
Rätt intresant det här forumet, man svarar på något helt annat.
Min fråga handlade ju om, har någon blivet rik på sitt spelande under dessa fyra år sedan tråden startades.
Så goddag yxskaft Satan G
 
Vem vill bli rik? De flesta skulle säkert säga ja. Räcker det inte med att vara trygg? SIFO har undersökt människors buffertsparande. Åtta procent saknar helt pengar för det oförberedda. Jag kom att tänka på det igår när min fru undrade om vi måste köpa en ny diskmaskin. Displayen visade helt galna disktider. Jag gissade hur man kunde nollställa maskinen och lyckades. Det kändes tryggt att veta att det fanns en rejäl buffert. Rikedom kan vara att ha en bra buffert.
 
Jag känner mig rik trots att jag är fattigpensionär.:cool:
Jag känner mig också rik. med 15 månaders innestående pension sparade. Gött att ha
Men på spekulation har jag inte blivet rikare, efter som jag inte spekulerar.
Det var vad jag efter frågade har man blivet miljonärer efter spekulation under trådens skapande, eller har man blivet fattigare
 
Jag känner mig också rik. med 15 månaders innestående pension sparade. Gött att ha
Men på spekulation har jag inte blivet rikare, efter som jag inte spekulerar.
Det var vad jag efter frågade har man blivet miljonärer efter spekulation under trådens skapande, eller har man blivet fattigare

Miljonär på bara avkastningen eller inräknat den egna insatsen?

Ska vi justera för inflation?
 
 
 
Tillbaka
Topp