Om ni vill bli rika

 
Såg något om att Hotskinson eller vad han heter varnade om extrem FUD inför detas smart contract lansering. Direkt när ja såg det börja det gå utför..

Men Satang vet nog orsaken annars

För mycket leverage, samma nivåer som i Maj. Det gällde att få bort för många som låg långa.
De fyller sina limitorders när andra blir likviderade och tvångssäljer
Är det för mycket som ligger långa så brukar det hända så här.
Hutchinson och ADA repar nog inte ens BTC hur hårt ADA än skulle falla.

Förklarat av en polare långt in i krypto/Defi-djungeln.

/ SatanG
 
Klart intressant teori. Som jag tolkar den måste det isf vara amerikanska staten som straffar för att de överger dollarn?
Eller hur menar du?

/ SatanG
Jag sa inte att jag trodde, så jag tror ingenting, jag skrev många och då tänkte jag på foliehattar jag läste inlägg ifrån igår på kryptoforumet.
El Salvador tjänade ju på dippen, dom köpte ju mer BC i dippen enligt dagen artiklar.
Vad jag läst i nyheterna var det problem med roll out pga glitch/bug, sen var inte appen som skall användas i el Salvador rolled out på Apple och Huawei igår vid uppstart och när dom fick ut den på Huawei igår så fungera den inte, var kanske inte den bästa starten, verkar ju inte som dom vart 100% klara, så alla fick inte sina BC direkt, men dessa saker skulle ordnas under dagen stod det.
 
 
Jag har inte fått ett nickel i bidrag men jag är med i leken. Om 10 år är jag en val

FB_IMG_1631239841464.jpg
 

Standard Chartered Goes Bullish On Ethereum, Predicts ETH To Reach $35,000 Mark​


Institutional investors now bet on the possibility of Ethereum surging due to its financial market growth. Standard Chartered analysts trust Ethereum’s growth potential can overtake Bitcoin, the first cryptocurrency by market cap. However, technicals reveal that before future advancement, ETH is bound to retrace.

Standard Chartered takes a bullish stand on Ethereum. ETH now has more attention, thanks to the London fork, a recent innovation on the blockchain. The network records that up to date, 224,700 tokens burned with 7,500,000 locked in ETH 2.0 deposit contracts. Some analysts now predict a huge surprise in the future.
 
Tror helgen kommer bli intressant för de som kör krypto.

/ SatanG
Tror liten minus dag idag, sitter och väntar på att köpa tillbaks eth, just nu håller jag bara ada 12k st får vi se om uppgraderingen imorrn blir en succe eller fiasko.
Fråga om man skall köpa eth innan eller efter us vaknar.
 
Läste någons inlägg och det har jag inte tänkt på om det har stämt sista, han skrev att det sista så har det priset som var på Fredagen vart det priset som blir på Måndag?
Har du stor uppgång under helgen så en minus Måndag och tillbaks till Fredagens tal och har det vart minus helg en plus Måndag och tillbaks.
Inte tänkt på om det vart så det sista som sagt, får se på Måndag?
 
Hade ju tänkt sätta mig och spela tv-spel, dricka öl och frossa i räkor så kom igen nu, dippa så jag kan gå och sätta mig ;)
 
Tänkte ADA var nog inprisat, ser man nu känns det som man sålde rätt.
Får ta morgondagen och kika på vad man skall gå in i härnäst.
 
 
 
Tillbaka
Topp