Om ni vill bli rika

Det viktigaste är väl att få berätta om framgångrna flera gånger per dag.
Det ingår i diagnosen.
Tycker dock att jag är en av dom som även skriver om motgångarna på forumet.
Sen vart jag lite onyckter igår, då låter jag ju lite mer som vi alla vet ;) Skriver väl knappast om framgångar flera gånger per dag men jag gör det ibland och då uppstår det många gngr en diskussion med någon som nu och hörs mer men kollar man historik så inte var dag men ja det händer, oftast onycktert ;)
Tycker till och med det gått dåligt i 2 år pga pandemin, var ju lite bättre innan.

Får nog växla lite cake till nåt annat imorgon. +18% idag. Det blir nog pha och busd och sen farma det
Mina cake som jag får ut av stakingen sätter jag in igen, ränta på ränta.
Så dagliga jag får ut ökar ju hela tiden då jag sätter in det jag får ut i ny staking.

Senast ändrad:
Ligger en +100% price prediction inom 3 månader på cake nu uppdaterad i förrgår, var kanske pga nyheten
Inte haft tid att läsa igenom den, ligger lite efter med veckans skolarbete pga Koh Samet och har live lektion om DEFI om 3 timmar.

Ligger en +100% price prediction inom 3 månader på cake nu uppdaterad i förrgår, var kanske pga nyheten
Inte haft tid att läsa igenom den, ligger lite efter med veckans skolarbete pga Koh Samet och har live lektion om DEFI om 3 timmar.
Ja ok. Ville veta vad du vet så tar nog o sätter in nya pengar på PHA isf.

Lite av ett riskprojekt där de inte har en given plats i DOT nätverket men de skall ha ett bra team enligt ryktet. Ath 4 usd nu .7 usd.

Liten rast och kollar Pancake swaps twitter Ser att dom vart aktiva med att lägga ut en del där senaste dygnet.

PancakeSwap #BSC

@PancakeSwap

5/ To counteract CAKE inflation, we burn CAKE every week from an increasingly wide number of sources (trading fees, lottery, NFT market fees, etc. Every month we conduct an emissions reduction. In one year, we’re already down from 40 per block to 15 per block.
FBgr_wQVcAUsiF8

FBglgYVVgAYdkxX

FBku3w6VcAANM7E.jpg

Liten rast och kollar Pancake swaps twitter Ser att dom vart aktiva med att lägga ut en del där senaste dygnet.

PancakeSwap #BSC
@PancakeSwap

5/ To counteract CAKE inflation, we burn CAKE every week from an increasingly wide number of sources (trading fees, lottery, NFT market fees, etc. Every month we conduct an emissions reduction. In one year, we’re already down from 40 per block to 15 per block.
FBgr_wQVcAUsiF8

FBglgYVVgAYdkxX

FBku3w6VcAANM7E.jpg
Kan va värt att hodla kanske då men ja tror de flesta köper för deras höga staking rewards. Ser lovande ut oavsett

Tror ja får runt 400 baht per dag nu i ränta.

Har som mål att få upp det till 1000B. i år
Räknade om i baht nu, med värdet olika jag stakear nu är jag på 942 baht per dygn nu daglig kurs i ränta, räknade det jag får och körde på XE kursen så kan man ju hoppas på en dubbling av allt krypto värde och det håller sig där med en stabil uppgång i drömmarnas värld 5555 ;)
Men som sagt stakear ju det jag får ut i ränta dagligen så ökar ju på med ränta på ränta, så kraschar inte all krypton så är man snart på 1000 baht om dygnet.
Fast jag staekar inte det jag får ut lika länge, om jag låst på 60 dagar så staekar jag det ja fått ut på 30 dagar, kanske går ner till 15 dagar, tar ut samtidigt.
Får se hur väldsläget är.

Aha nu stack DOT iväg 23% helt plötsligt sålde av lite per automatik. Och köpte ada istället.

PHA som jag pratade om nyss hängde med 13%

Pha e väl fortfarande billigt antar jag

Senast ändrad:
Kör du morgonarbete med?
Nej jag kallar inte pilla på telefon för arbete. Jag åker bara till butiken nu om jag måste. Min styvmor tar hand om den.

Blir mest att åka runt och äta och lite småärenden. Tvättar nog bilen ett par gånger i veckan. Samt eftermiddags bad med Tommy och grannungarna har blivit ett tradition nu.

Siktar på att köpa en jetski när vi kommer hem från Europa sen om det blir i december eller januari.

Tillbaka
Topp