Krister
Forumveteran
Roligare att prata om dem än motgångarna.Det viktigaste är väl att få berätta om framgångrna flera gånger per dag.
Det ingår i diagnosen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Roligare att prata om dem än motgångarna.Det viktigaste är väl att få berätta om framgångrna flera gånger per dag.
Det ingår i diagnosen.
Tycker dock att jag är en av dom som även skriver om motgångarna på forumet.Det viktigaste är väl att få berätta om framgångrna flera gånger per dag.
Det ingår i diagnosen.
Tror många välkomnar lite regler även vi som har, fed gick ut med förra veckan att regler kommer införas men inget förbud, vilket verkar setts som positivt.
Cake sticker idag jämfört med andra efter gårdagens nyhet.Tror ja får runt 400 baht per dag nu i ränta.
Har som mål att få upp det till 1000B. i år
Vet ej vilken nyhet det var men cake o bnb går mot strömmen.Cake sticker idag jämfört med andra efter gårdagens nyhet.
Inte läst så noga än, nåt om godkännda nft och någon mer på nyhet igår för pancakeswap.Vet ej vilken nyhet det var men cake o bnb går mot strömmen.
Tillfälligt hoppas ja. Vill in men mer deg där
Japp. Har ingen användning av fiat än på ett tag.Inte läst så noga än, nåt om godkännda nft och någon mer på nyhet igår för pancakeswap.
Så hoppas på rusning, sätter du in det du får ut dagligen i ny staking.
Funderar på lite AXS, 132% 1 årig ränta om man låser i 90 dagar.Får nog växla lite cake till nåt annat imorgon. +18% idag. Det blir nog pha och busd och sen farma det
Mina cake som jag får ut av stakingen sätter jag in igen, ränta på ränta.Får nog växla lite cake till nåt annat imorgon. +18% idag. Det blir nog pha och busd och sen farma det
Ja ok. Ville veta vad du vet så tar nog o sätter in nya pengar på PHA isf.Ligger en +100% price prediction inom 3 månader på cake nu uppdaterad i förrgår, var kanske pga nyheten
Inte haft tid att läsa igenom den, ligger lite efter med veckans skolarbete pga Koh Samet och har live lektion om DEFI om 3 timmar.
Kan va värt att hodla kanske då men ja tror de flesta köper för deras höga staking rewards. Ser lovande ut oavsettLiten rast och kollar Pancake swaps twitter Ser att dom vart aktiva med att lägga ut en del där senaste dygnet.
PancakeSwap #BSC
@PancakeSwap
5/ To counteract CAKE inflation, we burn CAKE every week from an increasingly wide number of sources (trading fees, lottery, NFT market fees, etc. Every month we conduct an emissions reduction. In one year, we’re already down from 40 per block to 15 per block.
![]()
![]()
![]()
Räknade om i baht nu, med värdet olika jag stakear nu är jag på 942 baht per dygn nu daglig kurs i ränta, räknade det jag får och körde på XE kursen så kan man ju hoppas på en dubbling av allt krypto värde och det håller sig där med en stabil uppgång i drömmarnas värld 5555Tror ja får runt 400 baht per dag nu i ränta.
Har som mål att få upp det till 1000B. i år
Kör du morgonarbete med?Aha nu stack DOT iväg 23% helt plötsligt sålde av lite per automatik. Och köpte ada istället.
PHA som jag pratade om nyss hängde med 13%
Pha e väl fortfarande billigt antar jag
Nej jag kallar inte pilla på telefon för arbete. Jag åker bara till butiken nu om jag måste. Min styvmor tar hand om den.Kör du morgonarbete med?