Oooh! My Buddha.. Sticky Fingers?!

JBK.Ltd.

Forumveteran
Någon annan som hört eller blivit utsatt för denna situation.
Jag fick veta/höra från"JanneAirport", Berntes polare via ryktesvägen om en liknande incident på nått hotell i Pattaya, idagsläget är väl händelsen preskriberat enl. thai gov.

Någon annan som hört eller blivit utsatt för denna situation.
Jag fick veta/höra från"JanneAirport", Berntes polare via ryktesvägen om en liknande incident på nått hotell i Pattaya, idagsläget är väl händelsen preskriberat enl. thai gov.

Känner du han?

Inte personligen @stef@n, men genom min gamla granne "Bernte", oftast när grannen och jag åkte till Pattaya beachen eller till Jomthien beachen för lite plask och njuta av tillvaron, då kunde han vara där och vi möttes upp för lite information om vad som hänt.

@JBK.Ltd.
Janne och jag var kompisar förr men det sket sig för ett par år sen. Bernte var det han som hade en byggfirma eller något liknade?

Det tror jag känner igen namnet, om det är han som höll ihop med 2 andra killar rätt så ofta, den ena tror jag körde taxi.

Chippen är/va byggnadsarbetare(nu, pensionär), snickare och kompis med Bernte.

IMG_20200211_121856.jpg

Chippen, hängde gärna med två grabbar, en utav dem hette Bosse om jag inte minns fel, namnet på den andra har ramlat bort för mig.
Chippen, lärde jag att känna genom Bernte 2003 och vi har hållit kontakt sen dess.

Chippen, hängde gärna med två grabbar, en utav dem hette Bosse om jag inte minns fel, namnet på den andra har ramlat bort för mig.
Chippen, lärde jag att känna genom Bernte 2003 och vi har hållit kontakt sen dess.
Ja han är det och har träffat honom flera gånger men det är många år sen, han påminnde mycket om skådespelare i gamla svenska filmer när han pratade

Senast ändrad:

IMG_20200211_121856.jpg

La in en bild på honom (från 2020), vi möttes upp på Soi Bukhao innan coronapandemin ställde till det allt för j-vligt

Bidde lite OT i tråden...555!

Senast ändrad:

Tillbaka
Topp