Otur

• Trådstartare Trådstartare dragan
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har skickat ner pengar en gång också,hon sa att hennes pappa hade blivit sjuk.Efteråt fick jag reda på att hennes pappa varit död i 5 år. Känn dig blåst på dona pengar-tyvärr

Jag har aldrig uppfattat Dragans utsagor som trovärdiga, - tycker den mest osannolika utsagan är att den som rånade flickvännen råkade ut för en motorcykelolycka och att polisen lämnade tillbaka flickvännens handväska - IQ fiskmås om man köper detta...

"Hans Svensson " sa:
Jag har aldrig uppfattat Dragans utsagor som trovärdiga, - tycker den mest osannolika utsagan är att den som rånade flickvännen råkade ut för en motorcykelolycka och att polisen lämnade tillbaka flickvännens handväska - IQ fiskmås om man köper detta...

Jag håller med dig om att det låter osannolikt, men å andra sidan har märkligare saker inträffat. Jag lämnar en liten öppning för sanning i alla fall.

Finns en anledning att folk skriver att det går troll i tråden gå tillbaks och kolla osannolika inlägg från nya medlemmar senaste 3-4 månaderna så ser ni likheten, känns som någon driver med oss är det bara jag som ser det?

"Jonas " sa:
Finns en anledning att folk skriver att det går troll i tråden gå tillbaks och kolla osannolika inlägg från nya medlemmar senaste 3-4 månaderna så ser ni likheten, känns som någon driver med oss är det bara jag som ser det?

Hmmm, ibland får jag mina misstankar också Jonas men har svårt att se något konkret att ta på. Man kan bara hoppas att ett ev troll avslöjar sig själv så småningom eller bara försvinner härifrån. En del människor är trots allt märkliga när dom sätter sig bakom tangentbordet.

"Jonas " sa:
Finns en anledning att folk skriver att det går troll i tråden gå tillbaks och kolla osan
nolika inlägg från nya medlemmar senaste 3-4 månaderna så ser ni likheten, känns som någon driver med oss är det bara jag som ser det?

Instämmer till 100%!

Är väl bara att ignorera trollet och norpa tråden.
Snackade med en av mina golf vänner idag, en Aussie grabb, han hade pröjsat 1 miljon baht i Sinsod, kan man snacka om blåsning ;D :o

Jäkla snäll gubbe så tycker lite synd om han men som han säger själv, han va korkad..

1 million !!! Själv gav jag inget till frugans familj sa till dom att det anses som dåligt i sverige att betala för brud. Då var dom inte intresserade längre plus jag sa ja gifter mig inte om ni tror ja skall pröjsa för de.

"Jonas " sa:
1 million !!! Själv gav jag inget till frugans familj sa till dom att det anses som dåligt i sverige att betala för brud. Då var dom inte intresserade längre plus jag sa ja gifter mig inte om ni tror ja skall pröjsa för de.

Som jag har sagt tidigare var min sinsood att jag stod för festen efter den buddhistiska ceremonin, ca 50000 baht. Acceptabelt tycker jag.

Skulle aldrig kunnat fförsvara inför farsan eller polare att jag betala nån för deras dotter så här var det princip, så money no honey ;)

Men dom fatta ju själv vinsten som sagt ja byggde ju till hela övervåningen så kan säga dom fick den i efterhand ;)

"Berralund " sa:
Jag håller med dig om att det låter osannolikt, men å andra sidan har märkligare saker inträffat. Jag lämnar en liten öppning för sanning i alla fall.

Du verkar vara en bra person som inte dömmer innan man vet jag har läst alla inlägg här och börjar tro att alls negativa inlägg är bara ett gäng troll eller bittra lurade gubbar.

"Jonas " sa:

Vem är jag enlig dig om jag inte är Dragan?

Hallojs nu har jag checkat in på Arlandas hotel tjejen kommer ju i morgon på morgonen och jag kan ju inte åka mitt i natten för att möta upp henne bättre att sova här och vara utvilad i morgon men det tror jag inte jag kommer att vara ändå jag är nervös nu. Jag packadmed jackan och jag fick låna en tröja av syrran. Jag sitter i receptionen och dricker en öl nu jag är nervös

"dragan " sa:
Hallojs nu har jag checkat in på Arlandas hotel tjejen kommer ju i morgon på morgonen och jag kan ju inte åka mitt i natten för att möta upp henne bättre att sova här och vara utvilad i morgon men det tror jag inte jag kommer att vara ändå jag är nervös nu. Jag packadmed jackan och jag fick låna en tröja av syrran. Jag sitter i receptionen och dricker en öl nu jag är nervös

Lycka till nu dragan och sov gott i natt, det kan du behöva. ;) Det är en härlig känsla när tjejen kommer ut efter tullen, den lyckan är obeskrivlig. :thumbsup:

Låt oss veta hur det gick när du får tid.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp