Översättning

Det betyder "Jag gillar f_tta f_tta gillar mig"
Hej !
Det är väl ingen normal människa som gör den tattoo på sin kropp?? Är personen puckad?? 555555
ฉันชอบหีและหีรักฉัน
Chan chaawp hi lae hi rak chan...
Det betyder ungefär som Bahten beskrev.. Men det skulle varit och jag älskar i slutet av meningen.. Inte gillar.. Kram !! :wai::thumbsup:
Och är det två tjejer som gillar var andra? ;)

Nej inte än. Inget beslut men hen på ambassaden sa att det ser bra ut. Så jag hoppas att de kan hjälpa mig. Jag är snäll och har aldrig varit i polisens register, bara fortkörning några gånger för längesedan.
Dela gärna dina råd här. Finns säkert flera som läser här som vill ha besök av sin käresta. Då Sverige förra veckan förlängde avråda för att utfärda visum till Sverige och EU verkar ju du har hittat ett sätt att ta sig runt detta.

Berätta mer för de som har behovet.

Antar att ambassaden inte utfärdat arbetstillstånd längre för bärblockning då säsongen väl är avtagande och ansökningstiderna är långa.

Dela gärna dina råd här. Finns säkert flera som läser här som vill ha besök av sin käresta. Då Sverige förra veckan förlängde avråda för att utfärda visum till Sverige och EU verkar ju du har hittat ett sätt att ta sig runt detta.

Berätta mer för de som har behovet.

Antar att ambassaden inte utfärdat arbetstillstånd längre för bärblockning då säsongen väl är avtagande och ansökningstiderna är långa.
Jag funderar om det är som så att allt går att köpa för pengar ;) en tanke bara.

Hej !
Det är väl ingen normal människa som gör den tattoo på sin kropp?? Är personen puckad?? 555555
ฉันชอบหีและหีรักฉัน
Chan chaawp hi lae hi rak chan...
Det betyder ungefär som Bahten beskrev.. Men det skulle varit och jag älskar i slutet av meningen.. Inte gillar.. Kram !! :wai::thumbsup:
Och är det två tjejer som gillar var andra? ;)
Ja är det två brudar som har varsin så får man väl hoppas de inte blir hetero senare i livet. Ja ja Pepsi var och en gör vad de vill med sin kropp:D

Det ska jag göra. Nu har jag skickat ett mail till ambassaden i Bangkok för att se vad det finns för möjligheter för henne att komma hit. En vänlig själ svarade att hen ska återkomma. De finansiella tillgångarna jag har är ansenliga så ekonomin är inget problem. Nu hoppas jag på positiv respons, står inte ut med ensamheten längre.
Hoppas det går bra för er! Bara att göra som alla andra. Skicka in alla nödvändiga underlag till migrationsverket och vänta. Det finns inga genvägar med att skicka mail till ambassaden. Om det känns tomt, så åk ner till Thailand och umgås lite. :wai: :wai:

Ja är det två brudar som har varsin så får man väl hoppas de inte blir hetero senare i livet. Ja ja Pepsi var och en gör vad de vill med sin kropp:D
Varje person ansvarar för sig själv..
Jag träffade en kille som ville ha en tattoo.. Han ville ha sitt födelseår in tattoerad på Thai. Född -77.
Efter lite frågor med thai om 77, fick han svaret att det hette djet djet. ( Djetsiptjet ). Bra jag vill ha det. Deeat.
Men han fattade inte.. Jo! Jag vill ha!! Thai svarade ok! Aou? Vill du ha det? Ja !! Aou deeat?
Så tattoeringen blev ผมเอาแตดแตด ... Inte så lyckat !! 555555 ;) :D

Berry talks in Småland:nod:
Berry is money :)

image.jpg

Liknande trådar

J
Svar
0
Visningar
1 K
junjosa
J