PSA

Och värre blir det när vulkanerna börjar sin serenad, se om erat hus idag, Ni är varnade...
Vulkanerna biter inte på mig... Vill någon straffa mig för min åsikt så får de göra det.. :confused:
I så fall bör en hel del trilla ner i vulkanens hetta med mig... ;)
Att bli släckt när man är varm kan bara en feminist göra... Kalla som is... :xmas_smiley:
Jag fattar vinken.. ;) Tack för varningen... Skall se om huset... :p:p:p Kuckeliku...!! :offtopic:

Några grisar som kalla sig men förstör för alla andra men

du har super bra värde, om du är över 55 år med 0.46 då behöver du inte testa dig mera.
Jag läste på en amerikansk sida de som är under 60 och har psa under 1 kommer inte att dö i prostatacancer utan något annat.
Grittis o ha bra dag

Hej

Låter ju lovande, själv blev jag uppmanad att börja ta prover av vänner som fick prostatacancer, bara i närområdet har jag 6-7 bekanta som har drabbats av prostatacancer, hos några hade det spridit sig till andra organ, medans andra upptäckte det tidigt tack vare prov.

Mvh isan lover

Några grisar som kalla sig men förstör för alla andra men

du har super bra värde, om du är över 55 år med 0.46 då behöver du inte testa dig mera.
Jag läste på en amerikansk sida de som är under 60 och har psa under 1 kommer inte att dö i prostatacancer utan något annat.
Grittis o ha bra dag

Om det vore så väl. Ren desinformation från den siten.

Hej

Låter ju lovande, själv blev jag uppmanad att börja ta prover av vänner som fick prostatacancer, bara i närområdet har jag 6-7 bekanta som har drabbats av prostatacancer, hos några hade det spridit sig till andra organ, medans andra upptäckte det tidigt tack vare prov.

Mvh isan lover
Bra vilken tur man har jag testade mig vig 55 ungefär, inget. Nu drar jag mig tillbaka för kommer att dö i något annat, kul för hade tänkt dö vid 120 om det inte dyker upp något riktigt intressant alternativ. :xmas_smiley:

Gjorde PSA-test häromdagen och hade 42 men ingen cancer "bara" förstorad prostata, med besväret att toan behöver besökas ofta, t.ex. 1-2 gånger per natt, trotts att jag medicinerar med bundisarin.
(Utan bundisarin 3-4 gånger per natt)

Jag har ytterligare 2 alternativ att välja mellan sa doktorn idag.
1 äta starkare medicin, = sexlusten kan försvinna som biverkning.
2 skrapa prostatan, orgasm som vanligt, men spermierna kommer ej längre ut resten av livet som biverkning.

Jag väljer tillsvidare o fortsätta med de svaga bundisarin utan biverkningar för mej.

Tillbaka
Topp