R.I.P

Hon dog ganska tidigt,var förmodligen död redan då jag skrev om det. Tidigt under förmiddagen fick vi info om det och medierna gick ut med det senare under dagen.
Djupt tragiskt. Dock förvånande att Rapport ägnade ett långt inslag åt olyckan. Hon var anställd genom ett bemanningsföretag men finns det någon anledning till att det uppmärksammas i riksmedia?

Tyvärr är det kanske 10-20 arbetsplatsolyckor som slutar i dödsfall varje år men de brukar inte uppmärksammas på samma sätt.

Djupt tragiskt. Dock förvånande att Rapport ägnade ett långt inslag åt olyckan. Hon var anställd genom ett bemanningsföretag men finns det någon anledning till att det uppmärksammas i riksmedia?

Tyvärr är det kanske 10-20 arbetsplatsolyckor som slutar i dödsfall varje år men de brukar inte uppmärksammas på samma sätt.
Skit samma, när en prinsessa fall bak hjulet känns det i mig :'(

Skit samma, när en prinsessa fall bak hjulet känns det i mig :'(

:thumbsup:

Alla är lika värda, förutom de som ställer till skit från början.
Tjugo år är ingen ålder för att mista livet, gör ont vare sig om man är i början av yrkeslivet eller närmare pensionen, så lätt att göra ett litet snesteg eller misstag.
Som chaufför är jag rädd att göra fel och det känns även fast jag inte kör en dumper.

@JBK.Ltd.

Tillbaka
Topp