Fritz
Forumräv
Vad censurerades ?Vilken man naturligtvis skulle in texten och censurera!
Inte mycket som är vidrigare än historierevision och när konstverk skall PK-granskas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad censurerades ?Vilken man naturligtvis skulle in texten och censurera!
Inte mycket som är vidrigare än historierevision och när konstverk skall PK-granskas.
En svensk, som dog här i Udon Thani föra året har gjort inlägg på FB. Jag tror inte att han återuppstått men tycker att det är väldigt osmakligt av den som använder hans konto.
För övrigt verkar konton för avlidna ibland ligga kvar väldigt länge. Man kan i förväg registrera vem som kan ta hand om ens konto om man skulle dö, det har jag gjort.
You're a bumVad censurerades ?
Få ju hoppas att ingen avlider.Sverige , Norge og Danmark er vertskap for VM handball damer . Som pågår nu . Hvem vinner , tror dere ????
![]()
VM i handboll damer resultat och tabeller, Handboll Värld - Flashscore.se
VM i handboll damer resultat på Flashscore.se erbjuder resultat, VM i handboll damer tabeller och matchdetaljer.www.flashscore.se
Få ju hoppas att ingen avlider.
Framför allt i Rally och Formel 1 och Nascar!Norge er ledende verdensmester i VM Handball . som i annen sport , så leder Norge i mange sportsgrener ,
MEN VEM HAR DÖTT???Norge er ledende verdensmester i VM Handball . som i annen sport , så leder Norge i mange sportsgrener ,
Man behöver inte vara Einstein eller raketforskare för att räkna ut att de alla kommer att dö. Det ska vi alla i sinom tid nämnligen.MEN VEM HAR DÖTT???
Man behöver inte vara Einstein eller raketforskare för att räkna ut att de alla kommer att dö. Det ska vi alla i sinom tid nämnligen.
Det var nån stjärna här som ville starta nån typ omröstning om när nån skulle dö tidigare.Vem av handbollsspelarna dör först?
Nej det handlade om Pelé. Som dog nån vecka senareDet var nån stjärna här som ville starta nån typ omröstning om när nån skulle dö tidigare.
Tror den självdog.
Försöker få in landet i eÉu.Tror Einar sluggar hejvilt just nu och försöker få in att Norge även är bäst i R.I.P tråden.
Ge inte upp Einar, det finns många trådar att klämma in Norge är bäst i. 555
Väldigt oväntat för mig
Och säkert för många andra
![]()