Krister
Forumveteran
Nej det handlade om Pelé. Som dog nån vecka senareDet var nån stjärna här som ville starta nån typ omröstning om när nån skulle dö tidigare.
Tror den självdog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej det handlade om Pelé. Som dog nån vecka senareDet var nån stjärna här som ville starta nån typ omröstning om när nån skulle dö tidigare.
Tror den självdog.
Försöker få in landet i eÉu.Tror Einar sluggar hejvilt just nu och försöker få in att Norge även är bäst i R.I.P tråden.
Ge inte upp Einar, det finns många trådar att klämma in Norge är bäst i. 555
Väldigt oväntat för mig
Och säkert för många andra
![]()
Troligen var den gamla bättre 555Homocide... Det var en bra serie det....
Komedin han pysslat med på senare år har jag inte följt
Enis
Uppväxt med att höra på honomTja han har man köpt nån korv av. R.I.P Vild Hasse
![]()
Korvarnas konung – dokumentären om marknadsknallen Vild-Hasse - P4 DalarnaUppväxt med att höra på honom
Man var ju knallebarn
Skall väl inte behövas, en norrman som bor i Thailand bör väl kunna lite engelska tycker man.@Berralund du får lägga till H.I.F (hvil i fred) i trådtiteln![]()
Om man ser på dödsorsaker bland kändisar idag så verkar ju antideppressiva mediciner vara vanligt.Ketamin var orsaken.
![]()
Matthew Perrys dödsorsak fastställd
”Vänner”-stjärnan Matthew Perrys dödsorsak har fastställts. Han dog av ”akuta effekter av ketamin”, enligt obduktionsrapporten. Det rapporterar TMZ.www.aftonbladet.se
För fan fördjävligt och allt vanligareOm man ser på dödsorsaker bland kändisar idag så verkar ju antideppressiva mediciner vara vanligt.
Fick tråkig nyhet när mönstra av att bästa kockerska jag seglat med hade tagit sitt liv för par månader sen på hotellrum vid påmönstring, hon dök inte upp, när rederiet efteryste henne hittades hon död på hotellrummet hon bodde i väntan på att gå ombord med ett avskedsbrev.
Otroligt skön kärring som lagade gudomlig mat.
Verkligen rockig! Dom har väl aldrig släppt en ballad vad jag vet. Gillar Australien inkl AC/DC.För er som inte kommer ihåg vem han var...
![]()
AC/DC ett utav mina favoriter när det kommer till rockig musik...
@JBK.Ltd.
Det som är förjävligt, hon stod alltid och sjöng, laga mat aldrig fabrikat men vi misstänkte iaf jag att inte så glad hemma men inte till den del.För fan fördjävligt och allt vanligare![]()
70 talet, kungligt.Verkligen rockig! Dom har väl aldrig släppt en ballad vad jag vet. Gillar Australien inkl AC/DC.