Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som han har blivit av med några kilo på bilden men bilden kan ju ljuga.Usch vad tråkigt ! Arve har drivit många ställen i Pattaya under sina år i Pattaya och var en välkänd och omtyckt profil inte bara hos sina landsmän.
![]()
Tänkte skriva något om det men det är nog bäst att låta bli.Han hade många barer och restauranger runt om i Pattaya och han hjälpte många Scandinaver med problem
Har inget annat än gott att säga om honom.
Det borde hedra hans minne att tala om de ställen han hade då de tydligen var bra.Tänkte skriva något om det men det är nog bäst att låta bli.
Nä men senast jag pratade med honom var på hans restaurang på Soi Yamato.Det borde hedra hans minne att tala om de ställen han hade då de tydligen var bra.
Jag har inte hört talas om honom, kanske om man viste vilka ställen han drev.
Nä men senast jag pratade med honom var på hans restaurang på Soi Yamato.
Stämmer, Scandinavian Apartments heter det. Jag har ätit där många gånger och det fanns lägenheter man kunde hyra om man ville. Han hade gått ner mycket i vikt och satt ofta i restaurangen i sin rullstol.Nä men senast jag pratade med honom var på hans restaurang på Soi Yamato.
Donald Sunderland har gått bort 88 år gammal
![]()
Donald Sutherland Dies: Revered Actor In ‘Klute’, ‘Ordinary People’, ‘MASH’, ‘Hunger Games’ & Scores Of Others Was 88
Donald Sutherland, the revered actor who starred in scores of films and TV shows, died June 20 in Miami after a long illness. He was 88.deadline.com
En fantastisk skådespelare. Oddball är ju en klassisk roll men hans roll i "Nålens öga" gick inte av för hackor. Sörjd och saknad.

Nålens öga måste ladas ned på datorn!En fantastisk skådespelare. Oddball är ju en klassisk roll men hans roll i "Nålens öga" gick inte av för hackor. Sörjd och saknad.![]()
Jepp, han var en av dom stora !En fantastisk skådespelare. Oddball är ju en klassisk roll men hans roll i "Nålens öga" gick inte av för hackor. Sörjd och saknad.![]()
Jepp, han var en av dom stora !