Tallviking
Forumveteran
Skådespelaren Michael Madsen död – blev 67 år
Den amerikanske skådespelaren Michael Madsen är död. Han dog av hjärtstillestånd vid 67 års ålder på torsdagen, uppger hans manager enligt NBC News.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Skådespelaren Michael Madsen död – blev 67 år
Den amerikanske skådespelaren Michael Madsen är död. Han dog av hjärtstillestånd vid 67 års ålder på torsdagen, uppger hans manager enligt NBC News.omni.se
![]()
Pretty little baby-sångerskan Connie Francis död
Connie Francis har avlidit, 87 år gammal, uppger People Magazine . Amerikanskan var en av 1950-talets största kvinnliga popartister.www.expressen.se

RIP Ozzy Osbourne![]()
RIP Ozzy Osbourne![]()
Sådana rockhjältar är nog en utdöende grupp.
De var nog mer kända för sitt leverne än sin musik. Lemmy tex. kan inte nämna någon låt. Kanske jag e för ung? Förutom ozzys Mama som gick på traks jag spelade in på kassett 1991, kan inte nämna någon utöver den.Sådana rockhjältar är nog en utdöende grupp.
De var nog mer kända för sitt leverne än sin musik. Lemmy tex. kan inte nämna någon låt. Kanske jag e för ung? Förutom ozzys Mama som gick på traks jag spelade in på kassett 1991, kan inte nämna någon utöver den.
Hur som helst 77 är alldeles för tidigt för att ta ned skylten
JO men vissa är mer kända (main stream) för sitt användande av droger och reality shows än sin musik.Det beror nog på vad man lyssnar på. Black Sabbath hade en del klassiker, som Paranoid, Sabbath Bloody Sabbath, war pigs m.m. Även Ozzy som soloartist hade en hel del "hits"och även några samarbeten med andra artister. Close my eyes forever tillsammans med Lita Ford är kanske den mest kända, så inte så jätte många hits.
Det spelades nog däremot inte i P3 något vidare mycket.
Det beror nog helt enkelt på vad man lyssnade på för musik
Betraktar honom som en av rockens stora. Både med Black Sabbath och soloartist. Inte en av mina största favoriter, men han har ett klart berättigande i rockhistorien. Tycker man inte att Ozzy lämnat några avtryck, bryr man sig nog inte om rockvärlden.Det beror nog på vad man lyssnar på. Black Sabbath hade en del klassiker, som Paranoid, Sabbath Bloody Sabbath, war pigs m.m. Även Ozzy som soloartist hade en hel del "hits"och även några samarbeten med andra artister. Close my eyes forever tillsammans med Lita Ford är kanske den mest kända, så inte så jätte många hits.
Det spelades nog däremot inte i P3 något vidare mycket.
Det beror nog helt enkelt på vad man lyssnade på för musik
De var nog mer kända för sitt leverne än sin musik. Lemmy tex. kan inte nämna någon låt. Kanske jag e för ung?
JO men vissa är mer kända (main stream) för sitt användande av droger och reality shows än sin musik.