Rock N`roll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Kollade just upp band som är klara förSweden Rock 2011.

Imponerande lista redan, trots att alla inte är klara än :

Ozzy ( Jippie)
Whitesnake
The cult
Accept ( Tjooho!)
Joan Jett and the BlackHearts (Kul)
Kansas
Judas Priest ( Bra där)
Styx
Saxon ( Jippie)
Thin Lizzy (Trevligt trevligt)
Lee Aaron ( Snyggt)
Fläsket Brinner ( Hehe)
Mustasch
Hawkwind
mm. mm..

Ska du dit Gazton? Ska några andra Chai Maiare åka dit? Jag skulle gärna vilja åka dit men som vanligt blir det nog inte så.
Många goa grupper från "min ungdom" :angel:.

Trots mitt musikintresse har jag aldrig varit på Sweden Rock .....det som suger mest på listan för min del nu är Kansas , Styx och Hawkwind :nod:

Finns det ärligt talat något band som heter "Fläsket brinner"?
Annars var det ju en bra uppsättning av artister, men får väl se om det blir sonisphere eller swedenrock.

"Kycklingen " sa:
Ska du dit Gazton? Ska några andra Chai Maiare åka dit? Jag skulle gärna vilja åka dit men som vanligt blir det nog inte så.
Många goa grupper från "min ungdom" :angel:.

Fan så din fråga först nu.. sorry.

Jag har ännu inte bestämmt hur jag ska göra. Biljetterna brukar ta slut tidigt på våren. så det är dax att bestämma sig nu :)

Ska kolla upp med hur jag ska ha barnen osv. Återkommer i den frågan

Molly Hatchet är ju ochså klara såg jag ..... kungarna inom Sydstadsrocken 8)

En gång i tiden hade jag alla skivor med Sweet. jag till och med ristade in i garderobs dörrn: Sweet o Kiss är bäst Pappa var icke lika förtjust :)

Haar inte bestämt mig ännu.. Isåfall blir det endast en dagarsbiljett..

Torsdag 10 Juni lockar med. The Cult, Judas Priest, Duff Mckagan,Joan Jett, Accept , Saxon , Queensryche .

Lördagens Ozzy , Hade vart häftigt med..

Det blir nog en inpulsggrej om jag åker..

Thin lizzy hade inte varit helt fel att se igen, såg dom på grönan under 70-talet under bad reputation turnen med phil lynott i spetsen, bland det bästa jag sett :)

"matteisurin " sa:
Thin lizzy hade inte varit helt fel att se igen, såg dom på grönan under 70-talet under bad reputation turnen med phil lynott i spetsen, bland det bästa jag sett :)

Grattis till dig som fick äran att se Phil Lynnot. :) Önskar jag hade hunnit se honom.
Nu känns det inte så angeläget att se Thin Lizzy.... Lite som att se Black Sabbath utan Ozzy..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp