A
Anonym
Gäst
Såna här kvällar önskar man att man var på ett annat ställe, tänk både ozzy och Lizzy på sweden rock ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
"matteisurin " sa:Såna här kvällar önskar man att man var på ett annat ställe, tänk både ozzy och Lizzy på sweden rock ikväll
"andrejsdenruskige " sa:Polaren (nåja, kanske att ta i) och min gamla band kompis spelar tydligen också där.
Raubtier.
Helt värdelösa är dom idag och sångaren och gitarristen har någon form av storhetsvansinne.
Fan vad dom är kassa.
Men vad kan man förvänta sig utan min hjälp?
"matteisurin " sa:Att man får ett gig på sweden Rock ?
"andrejsdenruskige " sa:Haha, ja, det har du ju rätt i.
Men har du hört dom. Dom är fan bedrövliga. Deras enda hit är nog denna.
Att grabben sedan är en riktig mammas pojke gör bara sken fjantigare.
"andrejsdenruskige " sa:Polaren (nåja, kanske att ta i) och min gamla band kompis spelar tydligen också där.
Raubtier.
Helt värdelösa är dom idag och sångaren och gitarristen har någon form av storhetsvansinne.
Fan vad dom är kassa.
Men vad kan man förvänta sig utan min hjälp?
"BaBoo " sa:Vilket/vilka instrument spelar du?
"andrejsdenruskige " sa:Spelar det vanliga, gitarr, bas och piano någorlunda bra. Blåsinstrument och dragspel har jag aldrig intresserat mig.
Äger i dagsläget bara en nylonsträngad, men jag är sugen på att köpa både keyboard och el-gura.
Risken är att instrumenten bara kommer att samla damm efter några månader, så jag avvaktar med det inköpet.
"andrejsdenruskige " sa:Det är ett bra tidsfördriv.
Ute på plattformarna har dom ofta rätt bra musikrum och i vissa fan rätt påkostad utrustning.
Går man på en och samma plattform så vet man vad dom har och saknar. Då kan man alltid plocka med sig någon effekt historia typ Line6 pod, eller liknande
"BaBoo " sa:Musikrummet på plattformen jag jobbar på har de byggt om till spelrum (x-box å sådant med storbild)
Har du kommit ut på nån plattform ännu?
"matteisurin " sa:Den här sommaren bjuder på ovanligt många bra konserter,för oss som gillar Rock eller vad sägs om följande
Iron Maiden 1 juli
Metallica & the big 4. 3 juli
Synd bara att missar dom alla
"helgonet " sa:För er som är nere i Pattaya råder jag er till att besöka Blues Factory där Lam Morrison spelar.
En otroligt grymt bra gitarrist som spelar bäst när han är full och det är han ofta.
Sök på Lam morrison pattaya på youtube så finner ni han och musiken han spelar.