Rock N`roll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Va faan här är det lördag kväll och snart läggdags. Det är väl kul att få jiddra lite...
Du var ju oxå med på videon,,,, ;D ;D ;D ;D

Haha bara drygar mig lite. Måste man väl få en lördagskväll som denna ;)

"legolas " sa:
Annars en hygglig lördag utan att vara kolossalbra. Vann 1.138:- (5.300 baht) på V75 ikväll, så nu går man väl till sängs med ett snett leende tror jag!! Spelpengar till kommande vecka, håller käften hemma så ingen vet, hahaha!!!! Annars går la pengarna till att köpa Som Tam och sådana könstiga saker!!!!
Grattis till vinsten :)

Tänk att så många år sen Ebba grön slutade, men fortfarande påverkar dom och väcker gamla minnen. Håll till godo med detta bidrag så här på lördagskvällen ;)

"matteisurin " sa:
Tänk att så många år sen Ebba grön slutade, men fortfarande påverkar dom och väcker gamla minnen. Håll till godo med detta bidrag så här på lördagskvällen ;)

Detta är ju mycket bättre än hemskheten du lade ut på "YouTube" - tråden. ;) ;) ;)

"matteisurin " sa:
Men i ärlighetens namn så måste du väl ändå erkänna att det var mäktigt ? ;) :D

Jag skall vara ärlig och säga att jag kan inte lyssna och streama där jag befinner mig.Våra system tillåter inte det. Men det räckte att läsa vad det är för något! ;D ;D

Hoppas att det är fler än jag som gillar den här gamla klassikern ;)

Jag var på väg att lägga in en video på Lasse Stefanz, och hävda att det var "heavy duty rådöka rock´n´roll".
Jag insåg snabbt att ingen skulle förstå att det var menat som humor, så därför lät jag bli ;)

MEDIA]

Här kommer lite irländsk energi inför den stundande helgen 8)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp