R
ragnela
Gäst
OBS!
Pepparkakor med räkost är en höjdare!
Pepparkakor med räkost är en höjdare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nu går bantningen åt h"@llvtt igen ;D ;D"Kycklingen " sa:Pepparkakor med mögelost är ett strå vassare.
Håller med dej Bertil,men han glömde sin " BÄSTA" kompis i sverige."BERTIL " sa:ROLF SKA HYLLAS FÖR FÖRVERKLIGANNDE AV DRÖMMEN. BRA GJORT AV DIG OCH DIN FRU.
Vovvar är rätt,men vad är sånt?Snart är nytt år för er.Gott nytt.Hälsa"Rolf " sa:Ja men ni skulle ju skaffa vovvar och sånt. Men nu har du sett dom så nu kan du kamma, eller??![]()
![]()
Min dator har svensk tid"legolas " sa:När skrev du detta inlägg? Det står 23.02... och då hade du i alla fall INTE klarat av 2 nyårsaftnar ännu.... Men håll dig uppe till kl. 06.00 denna morgon så lyckas du... men du nanar väl nu, och missar hela eländet.....
legolas
Som du ser nu Thai 09,12 Sv 03, 12 "Rolf " sa:Så här. Kan man ha det en nyårsafton
Säger mannen som pga. detta får tillbringa ålderns höst så långt från vatten som går att komma"legolas " sa:Ja du din gamla "sötvattenskille". Nu får du på gamle-dar lära dig hur en äkta göteborgare är uppfödd. Men föds vid salthavet, man byggs upp av maten i salthavet, och man stärks av de salta vindarna.
Njut nu av det som funnits i Sverige hela tiden, men som du missat där uppe vid Uppsala Högar eller Rinkeby... ;D ;D
legolas
Göteborg är allt en riktigt rälig stad. Där blev jag av med en paraply en gång"legolas " sa:Ja du din gamla "sötvattenskille". Nu får du på gamle-dar lära dig hur en äkta göteborgare är uppfödd. Men föds vid salthavet, man byggs upp av maten i salthavet, och man stärks av de salta vindarna.
Njut nu av det som funnits i Sverige hela tiden, men som du missat där uppe vid Uppsala Högar eller Rinkeby... ;D ;D
legolas
Ja du ser, det bästa med stan är vägen därifrån till Stockholm"Sir One " sa:Göteborg är allt en riktigt rälig stad. Där blev jag av med en paraply en gång
Den blev inte breddad för att det skulle bli enklare att bli av med dig? Nä, nu var jag allt lite elak. Min absoluta favoritstad är Malmö. Här finns allt och närheten till kontinenten är bra att ha."legolas " sa:ja den har vi breddat nu för att snabbare bli av med folk som åker snålskjuts på fint folk ;D ;D
legolas
Instämmer, här kan man få ha åsikter utan att bli knäpsad på näsan av nån jäkla besserwisser"Kentbra " sa:Tur att man sitter i Thailand!!!!!