Roffes Journal anteckningar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja men ni skulle ju skaffa vovvar och sånt. Men nu har du sett dom så nu kan du kamma, eller?? :D :D

"legolas " sa:
När skrev du detta inlägg? Det står 23.02... och då hade du i alla fall INTE klarat av 2 nyårsaftnar ännu.... Men håll dig uppe till kl. 06.00 denna morgon så lyckas du... men du nanar väl nu, och missar hela eländet.....

legolas
Min dator har svensk tid :nod: Som du ser nu Thai 09,12 Sv 03, 12 ;)

Så här. Kan man ha det en nyårsafton

ImageUploadedByTapatalk1357014096.837071.webp

"legolas " sa:
Ja du din gamla "sötvattenskille". Nu får du på gamle-dar lära dig hur en äkta göteborgare är uppfödd. Men föds vid salthavet, man byggs upp av maten i salthavet, och man stärks av de salta vindarna.

Njut nu av det som funnits i Sverige hela tiden, men som du missat där uppe vid Uppsala Högar eller Rinkeby... ;D ;D

legolas
Säger mannen som pga. detta får tillbringa ålderns höst så långt från vatten som går att komma :D :D

"legolas " sa:
Ja du din gamla "sötvattenskille". Nu får du på gamle-dar lära dig hur en äkta göteborgare är uppfödd. Men föds vid salthavet, man byggs upp av maten i salthavet, och man stärks av de salta vindarna.

Njut nu av det som funnits i Sverige hela tiden, men som du missat där uppe vid Uppsala Högar eller Rinkeby... ;D ;D

legolas
Göteborg är allt en riktigt rälig stad. Där blev jag av med en paraply en gång

"legolas " sa:
ja den har vi breddat nu för att snabbare bli av med folk som åker snålskjuts på fint folk ;D ;D

legolas
Den blev inte breddad för att det skulle bli enklare att bli av med dig? Nä, nu var jag allt lite elak. Min absoluta favoritstad är Malmö. Här finns allt och närheten till kontinenten är bra att ha.
Jag som gillar att ta mig ut i världen har två internationella flygplatser 15-20 minuters väg från min port..

Inge fel på Göteborg. En trevlig stad med en liten fiskehamn. Museum, parker och nöjesfält.

Bara synd att det är befolkat av en massa Göteborgare.

Ungefär som Norge.
Mycket vackert med fjäll och floder.
Bra fiske vatten.
Men vad gör alla dessa norrmän där.

Eller sätt tak på hela Norge och vi får världens största dårhus.

Fotnot till moderatorerna:
Detta är ett skämt, så ingen anledning till att radera det.
Trots att det kan uppfattas som hets mot folkgrupp.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp