Rykten

Om du från början skriver att det är ett rykte och du är osäker på sanningshalten och ryktet inte pekar ut en icke offentlig person eller ryktet är nedvärderande är det inget fel att skriva.

Ex vis kan du skriva att du tror dig veta att Ericson ska köpas upp av ett bolag i Kina.

Så innehållet är viktigt.

Om du från början skriver att det är ett rykte och du är osäker på sanningshalten och ryktet inte pekar ut en icke offentlig person eller ryktet är nedvärderande är det inget fel att skriva.

Ex vis kan du skriva att du tror dig veta att Ericson ska köpas upp av ett bolag i Kina.

Så innehållet är viktigt.
Kanske det enda inlägget med relevans i denna tråd.....

Senast redigerad av en moderator:
Hörde ett rykte att Jonas ska köpa hus...
Nu var det väl inte detta jag menade med ett litet ryckte som är harmlöst.
Men om du hade tillagt att huset finansieras från ett bankrån i Norge, då kommer man väl i ett annat läge, ock du hade väl sanolikt bivet stämd.
Och det var väl detta jag menade, ang alvarliga ryckten som kan sätta ansvarig i svårigheter, samt den som har skrivet om rycktet på sociala medier.

Det fans en alvarlig mening med min tråd start.

Ock Kurant är nog den enda som förstått varifrån jag fått iden att skapa denna tråden.

Avstår att skriva om varifrån det kommer, vill ej vara skyldig till att vida befodra allvarliga rykten

Senast ändrad:
Du får väl skriva om det i den slutna delen av forumet då! Bara du som kan avgöra, men eftersom du verkar tagit beslutet att inte skriva om det är ju frågan inte aktuellt!

Nu var det väl inte detta jag menade med ett litet ryckte som är harmlöst.
Men om du hade tillagt att huset finansieras från ett bankrån i Norge, då kommer man väl i ett annat läge, ock du hade väl sanolikt bivet stämd.
Och det var väl detta jag menade, ang alvarliga ryckten som kan sätta ansvarig i svårigheter, samt den som har skrivet om rycktet på sociala medier.

Det fans en alvarlig mening med min tråd start.

Ock Kurant är nog den enda som förstått varifrån jag fått iden att skapa denna tråden.

Avstår att skriva om varifrån det kommer, vill ej vara skyldig till att vida befodra allvarliga rykten
Det var troligen ett rykte från Chayabhum av alla platser i Thailand.

Det var troligen ett rykte från Chayabhum av alla platser i Thailand.
Bode vara en som tackar gudarna nu. Men han borde sett att dyligt kommer att ske när han lämnade skeppet.
Samma sak hände för ca 7 år sedan samma historia skröna pupplicerdes inte så utförlikt som denna gång.
Så detta fick mig att belysa ämnet om rykten.
Så var rädda om er som ansvariga

Det finns ju ett grannforum med en liten skara medlemmar där säkert +90% av alla bilder är "stulna” från internet utan lov och används som sina egna av en viss skribent.
Han har även kopierat några av mina inlägg härifrån och använt dom själv samt lagt till lite egenskriven text i syfte att förnedra och skada.
Det är dessutom helt i sin ordning enligt detta forums användaravtal då jag inte äger rättigheterna till mitt material efter jag postat dom här.
Stallägaren bryr sig inte alls och låter startfälten trava på utan diskningar eller rapporteringar.

Att hålla på att jaga och anmäla för uppHOVsrätt och kopiering från andra forum är inte lönt men en dag går han för långt mot någon person och då är karriären över.
Kanske även hela stallet stängs ner.

Här på TS har han ju i en tidigare karriär fått ”sina” bilder raderade helt i sin ordning och även rapporterats för orent trav med diskningar och startförbud.

Här tror jag inte inlägg som bryter mot forumregler och lagar blir långvariga. Ordning råder......
Medlemmarna kan hjälpa till med att Anmäla sådana inlägg.

Tillbaka
Topp