Otrevliga rykten från Hua Hin

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Hans Svensson " sa:
Förståndigt tänkt! Självklart är det så, var och en tänker först på sig själv, jag är likadan, vi är alla så....Överlevnadsstrategi....Man kan hyra huset och lätt flytta....
Men du säger ju att det är bäst att köpa, har du ändrat dig?

Angående George och thaivisa, borde vara ett normalt förfarande att varna på detta sätt och inte via ett öppet varnande på thaivisa då den sajten eventuellt då skulle kunna stängas ner från Thailand!

Da vill jag upplysa om samma rykte,med samma summor i samma stad dvs.Hua Hin spreds aven for ett ar sedan. Vet hur nagon skulle ha gladje att sprida falska rykten ,men defakto,ett ett ar gammalt
rykte ar ju inte speciellt aktuellt om det an idag inte genomforts , ellervad anser ni andra

Det publicerades en artikel i Bangkpost för någon månad sen om att det lever ett par tusen farang i Pattaya som har "gone to the dogs" men polisen kan inget göra eftersom dom har giltliga visa. Många hade splttrade äktenskap bakom sig. Kan vara nåt sånt.

Skulle ju kunna vara en anledning , men da far de val ta den djav... karringen som sitter och saljer Visa ,inte djavlas med oss som har allt ok...... :mad:Iofs sa tycker jag att det borde racka med stt visa upp en inkomst /pension av 65000 thbt/manad. Ta sen bort Ryssdjavl..90 dagars fria utan visa, sen ar det lost..men vem sa att Thai ar konstruktiva.... ::)

"Phonta " sa:
Skulle ju kunna vara en anledning , men da far de val ta den djav... karringen som sitter och saljer Visa ,inte djavlas med oss som har allt ok...... :mad:Iofs sa tycker jag att det borde racka med stt visa upp en inkomst /pension av 65000 thbt/manad. Ta sen bort Ryssdjavl..90 dagars fria utan visa, sen ar det lost..men vem sa att Thai ar konstruktiva.... ::)

Ryssarna kommer dom aldrig att bråka med. Varför skulle de? Det är väl de loppslitna farangerna som de vill åt om jag fattat rätt. Ryssarna bokstavligt öser pengar över Thailand.

"Phonta " sa:

65000bath i månaden är mycket....Har man bostad kan man klara sig på 12000bath/månad....Det är ungefär en thailändsk medelinkomst...
Innan Sverige gick med i EU hade vi också 90 dagar och en säck ris fick man för halva priset i Stockholm, - men du tillhör säkert dem som röstade ja till EU.

"Bond " sa:
Ryssarna kommer dom aldrig att bråka med. Varför skulle de? Det är väl de loppslitna farangerna som de vill åt om jag fattat rätt. Ryssarna bokstavligt öser pengar över Thailand.
Thai kämpar allt dom kan för att göra det jobbigt för ryssen, bla genom tuffare regler när det gäller workpermit, så där kommer nog mer pålagor på dem vad det lider.

:)
"Hans Svensson " sa:
65000bath i månaden är mycket....Har man bostad kan man klara sig på 12000bath/månad....Det är ungefär en thailändsk medelinkomst...
Innan Sverige gick med i EU hade vi också 90 dagar och en säck ris fick man för halva priset i Stockholm, - men du tillhör säkert dem som röstade ja till EU.

Nej
jag tillhor de som rostade nej till bade EU och Euron, samt 'ven till dagens stora problem som vi talar mycket om i Intergrationspolitiken..
men det skall vi inte tala om har .....
EU ar ett skit och inget gott har det fort med sig ... ;)

"Phonta " sa:
:)
Nej
jag tillhor de som rostade nej till bade EU och Euron, samt 'ven till dagens stora problem som vi talar mycket om i Intergrationspolitiken..
men det skall vi inte tala om har .....
EU ar ett skit och inget gott har det fort med sig ... ;)

Det är riktigt, var och hämtade nytt pass och id kort hos polisen idag, kostar c:a 700:-...Läser i Metro att Integrationsverket hyr 23000 lägenheter i Sverige! Överallt i Stockholm sitter trashankar från EU och tigger...Detta kommer vi att få se mycket av framöver eftersom man tror att arbetslösheten inom EU kommer att öka till c:a 3 ggr Sveriges befolkning....Men vi skulle inte prata om det här....
När de snattar släpper polisen dem - de har inte ngt id...Egentligen skulle vi alla strunta i att hålla oss med id kort, känns onödigt att sköta sig, ingen vinst med det i detta samhälle....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
14
Visningar
4 K
Anonyma
A
A
Svar