SAS har store ekonomiske problemer

Einar

Forumveteran

Skulderna i SAS kan vera det storsta problemen . SAS krisen har nådd ett nytt nivå . Og nå vil SAS tvinga Norge til å bli aksjoner . Men Norge har 3 store flyselskap som tjener gode penger , det er Norwegian Air - Norse Air og Videro Air .

Skulderna i SAS kan vera det storsta problemen . SAS krisen har nådd ett nytt nivå . Og nå vil SAS tvinga Norge til å bli aksjoner . Men Norge har 3 store flyselskap som tjener gode penger , det er Norwegian Air - Norse Air og Videro Air .
Hej

”Norge har 3 store flyselskap som tjener gode penger” var kanske att ta i, konkurs i dotterbolagen i Sverige och Danmark men företaget undvek en total konkurs tack vare att Kinesiska staten gick in som storägare.

Mvh isan lover

Hej

”Norge har 3 store flyselskap som tjener gode penger” var kanske att ta i, konkurs i dotterbolagen i Sverige och Danmark men företaget undvek en total konkurs tack vare att Kinesiska staten gick in som storägare.

Mvh isan lover

Ja, det finns fler artiklar att läsa om man vill.
Norse

Att inte Einar nämnde Flyr när han ändå var igång med hyllningarna är ett under.

Han kanske inte har ett LTG kort på flyr som snart ryker, inga poäng som inte kommer ha nåt värde heller.

Einar har inte mycket kan jag tänka mig.
Poäng används för egen del, så du behöver inte bekymra dig för det.

Så länge SAS flyger mig till jobbet kör jag på med SAS. Den dagen dom sluta så får jag byta.
Så långt fungerar det fint.
Själv verkar du mest bedrövad över andra människors resemönster på diverse flygforum och drömmer sig tillbaka och är nostalgisk.

Einar har inte mycket kan jag tänka mig.
Poäng används för egen del, så du behöver inte bekymra dig för det.

Så länge SAS flyger mig till jobbet kör jag på med SAS. Den dagen dom sluta så får jag byta.
Så långt fungerar det fint.
Själv verkar du mest bedrövad över andra människors resemönster på diverse flygforum och drömmer sig tillbaka och är nostalgisk.
Fast jag snackar om Einar.....

Tillbaka
Topp