Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nog inte många som älskar feta gamla gubbar men alla gamla gubbar är inte feta och fula.
Sen ska du ju inte tro att om en svensk man i 40 års åldern fixar en Thaitjej i 30 års åldern via internet att det inte är hopp om pengar som styr. Det är det alltid, behöver inte vara ett dugg mer kärlek i en sån relation mot där åldersskillnaden är större.
Du skriver ju här och säger att TS tolkar text och lägger ord i munnen som man vill.Lustigt att just du kläckte den här kommentaren 55555
Attans Gotland att sprida bilder överallt..
För att inte va som alla andra som du anklagar här på TS så frågar jag dig vad du menar, för som vanligt är det inte lätt att gissa sig till vad du menar.Va inte anonymitet jag tänkte på 55555
Hälsa Dick
Hörde jag mitt namn?För att inte va som alla andra som du anklagar här på TS så frågar jag dig vad du menar, för som vanligt är det inte lätt att gissa sig till vad du menar.
Jag ska hälsa Dick.
Men vad är det jag ska hälsa?
Ska jag gissa vad det gäller och tillhöra alla du dumförklarar här på TS eller vill du berätta vad jag ska hälsa så det blir rätt från början.
Bara hälsa honom så gott, vad trodde du?För att inte va som alla andra som du anklagar här på TS så frågar jag dig vad du menar, för som vanligt är det inte lätt att gissa sig till vad du menar.
Jag ska hälsa Dick.
Men vad är det jag ska hälsa?
Ska jag gissa vad det gäller och tillhöra alla du dumförklarar här på TS eller vill du berätta vad jag ska hälsa så det blir rätt från början.
Ja, jag ska hälsa. Men vet inte vad jag ska hälsa, han skrev inte det, och gissa vågar jag inte för då lägger jag ord i munnen på honom som alla andra och det vill jag ju inte.Hörde jag mitt namn?![]()
Jag trodde ingenting eftersom jag inte vill lägga till något du inte sagt eller menar. Men bättre att du är tydligare nästa gång så slipper jag eller någon annan här missförstå dig.Bara hälsa honom så gott, vad trodde du?
Jag skulle hälsa dig så gott.Hörde jag mitt namn?![]()
Smart och begåvat inlägg av dig IL,Vänd på det i stället , att bli Fridolf kär i en betydligt yngre kvinna och riskera allt som du byggt upp under kanske mer än halva livet är inte så smart. Bättre då att se till att hon får sitt den dag du tippar av pinn, skiljmässa behöver inte vara anldening till att förlora allt. Man ser till sitt eget samt sin hustrus bästa , lever min hustru med mig när jag avlider så har hon en sudd att vänta, fungerar hon inte i vårt förhållande utan det blir skilsmässa då blir det intet, Lika mycket ut som hon hade in i förhållandet gäller då, dvs nada
Inget att tjafsa om, i vissa lägen är det klart vettigast att skriva äktenskapsförord eller hur man nu vill ha det. Det jag reagerar mot är @nmax "fakta" att det alltid är rätt att skriva detta. Är det inte lite otur i tänkandet när man påstår att alla thailändskor alltid har pengar för ögonen allt annat sekundärt. Ganska talande vilka kretsar man rör sig i när man beslutat detta som fakta?
Jag vet en hel del tjejer som är fullt kapabla att försörja sig själva, däribland min fru, och de verkar se det som självklart att de ska vara med och dra sitt strå till stacken och har en stolthet i att vara med om att betala kakan. Jag vill t.o.m. dra det så långt som att thailändskor utanför barerna är långt mer naiva än alla lilla Fridolfs jag träffat
Frugan har aldrig legat mig till last utan konstant bidragit ekonomiskt, mer än mig skulle jag tro, är inte säker då vi inte håller koll på vem som betalar vad. Hon är miljonär, jag med, inga äktenskapsförord skrivna och idag ligger vi på ungefär samma nivå. Jag jobbar inte men det gör hon och hon kommer lätt spurta ifrån mig ekonomiskt innan hon slutar.
Visst hajar jag att det oftast inte är så här bra för alla men att döma ut alla killar (som inte skriver äktenskapsförord) som dumskallar och alla kvinnor som golddiggers blir ju mer än lite skev. OM pengar är så förbannat viktiga (och man dessutom är snyggare än James Dean samt Guds gåva till kvinnorna) i ett förhållande så skaffa då någon som har lite egna förutsättningar att styra upp sin ekonomi. Men det är förstås klart enklare att bli älskad av någon som inte har något val
/ Lilla Fridolf
Ligger mycket i detta , men även i att om det finns ett äktenslapsförord och parterna vet att de finns inget ekonomiskt att hämta hos den andra vid ev skilsmässa då stannar ju inte en golddigger hos den feta gubben, eller om hen gör det så finns det uppenbarligen nåt mer mellan dem.Inget att tjafsa om, i vissa lägen är det klart vettigast att skriva äktenskapsförord eller hur man nu vill ha det. Det jag reagerar mot är @nmax "fakta" att det alltid är rätt att skriva detta. Är det inte lite otur i tänkandet när man påstår att alla thailändskor alltid har pengar för ögonen allt annat sekundärt. Ganska talande vilka kretsar man rör sig i när man beslutat detta som fakta?
Jag vet en hel del tjejer som är fullt kapabla att försörja sig själva, däribland min fru, och de verkar se det som självklart att de ska vara med och dra sitt strå till stacken och har en stolthet i att vara med om att betala kakan. Jag vill t.o.m. dra det så långt som att thailändskor utanför barerna är långt mer naiva än alla lilla Fridolfs jag träffat
Frugan har aldrig legat mig till last utan konstant bidragit ekonomiskt, mer än mig skulle jag tro, är inte säker då vi inte håller koll på vem som betalar vad. Hon är miljonär, jag med, inga äktenskapsförord skrivna och idag ligger vi på ungefär samma nivå. Jag jobbar inte men det gör hon och hon kommer lätt spurta ifrån mig ekonomiskt innan hon slutar.
Visst hajar jag att det oftast inte är så här bra för alla men att döma ut alla killar (som inte skriver äktenskapsförord) som dumskallar och alla kvinnor som golddiggers blir ju mer än lite skev. OM pengar är så förbannat viktiga (och man dessutom är snyggare än James Dean samt Guds gåva till kvinnorna) i ett förhållande så skaffa då någon som har lite egna förutsättningar att styra upp sin ekonomi. Men det är förstås klart enklare att bli älskad av någon som inte har något val
/ Lilla Fridolf
Jag startade denna tråd men du får gärna ta bort den, mycket pajkastning å hårda ordMina herrar! Nu slutar vi med invektiv och uppför oss som vuxna. Annars stängs och avlägsnas tråden. Tänk på att minderåriga kan läsa.
Jag har två thailändska svägerskor, dom kommer verkligen från två helt olika miljöer.Inget att tjafsa om, i vissa lägen är det klart vettigast att skriva äktenskapsförord eller hur man nu vill ha det. Det jag reagerar mot är @nmax "fakta" att det alltid är rätt att skriva detta. Är det inte lite otur i tänkandet när man påstår att alla thailändskor alltid har pengar för ögonen allt annat sekundärt. Ganska talande vilka kretsar man rör sig i när man beslutat detta som fakta?
/ Lilla Fridolf
Inget att tjafsa om, i vissa lägen är det klart vettigast att skriva äktenskapsförord eller hur man nu vill ha det. Det jag reagerar mot är @nmax "fakta" att det alltid är rätt att skriva detta. Är det inte lite otur i tänkandet när man påstår att alla thailändskor alltid har pengar för ögonen allt annat sekundärt. Ganska talande vilka kretsar man rör sig i när man beslutat detta som fakta?
/ Lilla Fridolf
Nej , men du har varit en hel del i Thailand och sett verkligheten , skillnad på andra damer i tillex Sverige , de sväljer förmodligen allt Aftonbladet skiverJag har två thailändska svägerskor, dom kommer verkligen från två helt olika miljöer.
Den ena från norr och är från en enkel familj den andra från centrala landet och är en företagardotter.
Hon från norr har vart ihop med min bror i omkring 20 år nu, den andra har vart ihop med min andra bror i omkring 15 år. Jag är en vuxen svensk kvinna som ska ha fördommar mot dessa kvinnor enligt nmax, men tyvärr eller inte tyvärr, jag har inga fördomar mot mina svägerskor eller deras vänninor.
Nej , men du har varit en hel del i Thailand och sett verkligheten , skillnad på andra damer i tillex Sverige , de sväljer förmodligen allt Aftonbladet skiver
Jo jag vet, men enligt @nmax så har ju alla svenska äldre kvinnor fördomar pga att vi är avundsjuka på äldre svenska män som fått tag i en yngre kvinna.Nej , men du har varit en hel del i Thailand och sett verkligheten , skillnad på andra damer i tillex Sverige , de sväljer förmodligen allt Aftonbladet skiver
Han kan tyvärr vara lite väl generaliserande eller så retas han, han gillar att göra det vet jagJo jag vet, men enligt @nmax så har ju alla svenska äldre kvinnor fördomar pga att vi är avundsjuka på äldre svenska män som fått tag i en yngre kvinna.
På detta forumet så verkar ju sådana som nmax ha mer fördomar än svenska kvinnor.
Om man är så övertygad om sin dragningskraft att en kvinna hals över huvud åker över halva jorden behöver man förmyndare.Hej
Men alla dessa män litar tydligen inte på sin dragningskraft fullt ut, en del förespråkar och propagerar ju för äktenskapsförord.
Mvh isan lover