satans jävla as

Tjejens ekonomi är inte viktig för mig så som den är för dig.
Känns det ärligt talat inte lite jobbigt att vara beroende av frun?

Hade jag varit det så hade jag kunnat ge dig ett bra svar. Känns iaf bra att man inte har ett förhållande som påminner om Prins John och Sir Väs.
Själv då @nmax , nu när vi börjar komma varandra nära, är kraftigt begränsad läsförståelse en normal biverkning av alltför höga doser KS? :)
Huttar man sånt före eller efter man satt på sig foliehatten?

Jag hoppas ärligt talat att vårt gnabbande inte tas personligt, i så fall ber jag om ursäkt men du har gett mig intrycket att det funkar att skoja med dig.
Lite roligt är det ju faktiskt att tjafsa lite, eller hur? :)

/ SatanG

Hade jag varit det så hade jag kunnat ge dig ett bra svar. Känns iaf bra att man inte har ett förhållande som påminner om Prins John och Sir Väs.
Själv då @nmax , nu när vi börjar komma varandra nära, är kraftigt begränsad läsförståelse en normal biverkning av alltför höga doser KS? :)
Huttar man sånt före eller efter man satt på sig foliehatten?

Jag hoppas ärligt talat att vårt gnabbande inte tas personligt, i så fall ber jag om ursäkt men du har gett mig intrycket att det funkar att skoja med dig.
Lite roligt är det ju faktiskt att tjafsa lite, eller hur? :)

/ SatanG
Lite tjafs e kul men du börjar förstå nu hur det är när läsförståelsen brister på andra sidan?
What comes around goes around...

Jo om barn kunde läsa så kanske det hade funkat..
Bryr mig inte, dom som käftar får tillbaka :reta:
Hmm, redan före jag började första klass, kunde jag läsa hyfsat bra . Stort ordförråd var det väl inte, men jag hankade mig igenom de vykort min morfar brukade skicka. Skriva själv, var det dock inte många ord som blev bra.

Hmm, redan före jag började första klass, kunde jag läsa hyfsat bra . Stort ordförråd var det väl inte, men jag hankade mig igenom de vykort min morfar brukade skicka. Skriva själv, var det dock inte många ord som blev bra.

Samma här började också läsa innan första klass. Men klarar trots det uppenbarligen inte tyda alla @nmax inlägg :)
Känner mig dock inte ensam på något sätt :)
Tror det kan hjälpa om han skriver som för ett barn eftersom han sannolikt läser sina inlägg innan han postar dom :reta:

/ SatanG

Tillbaka
Topp