Ska jag sluta påpeka folks särskrivningar?

Det finns inget språk jag kan mer än delvis. Man får försöka hanka sig fram bäst man kan, tror jag. :xmas_smiley:
Själv är jag really crappy på alla språk, kan ju gå månader då jag pratar med någon Svensk, arbetspråket dålig Engelska med nationaliteter som Filippinare, Polacker, Norrmän, hemma en blandning av Thai/Eng.
Fick en Svensk styrman ombord nu, han skämtar när han hör mig prata och mixar att han blev ombordskickad så jag skulle lära mig prata Svenska igen ;)

Själv är jag really crappy på alla språk, kan ju gå månader då jag pratar med någon Svensk, arbetspråket dålig Engelska med nationaliteter som Filippinare, Polacker, Norrmän, hemma en blandning av Thai/Eng.
Fick en Svensk styrman ombord nu, han skämtar när han hör mig prata och mixar att han blev ombordskickad så jag skulle lära mig prata Svenska igen ;)

Jag har lite utav samma problem.
De få gånger jag har jobbat i Sverige så förstår dom inte vad jag pratar om på atbetsplatsen.
Halvfinsk brytning med lite norska uttryck och en del saker sägs bäst på engelska.

Om det är så, då är vi andra mycket tacksamma om du lägger ut dina planer här så vi andra som leker lite hos Avanza kan göra en spegling av dina planer!

Jag sålde t. ex. Oasmia Pharma precis innan de gick upp med 270%, jag köpte in mig på Alelion innan de dök med dryga 30% på kort tid. Jag ska förvarna innan nästa affär så du kan få tjäna på mitt lidande ;)

Tillbaka
Topp