Långeman
Forumveteran
Gick in på SKV s hemsida och skulle ändra min adr.
Det fanns en länk som jag klickade på. Följande text kom upp " du bor utomlands och kan inte ändra din adr."
Letade och letade hur jag skulle göra, hittade inget som kunde hjälpa mig.
Skrev ett meddelande från deras hemsida ( via bankid) och frågade hur jag skulle göra.
Föreslog att man hade en länk för detta, för oss som bor utomlands, om vi nu skulle särbehandlas.
Vi är ändå 170.000 som bor utomlands.
Fick svar att jag skulle skriva i ut en länk och skicka in. Svarade att det var omöjlig, är det ett krav att man skall ha en skrivare,jag har ingen skrivare.
Då var det en vaken dam, på deras kundcenter som svarade, att om jag skrev in min nya adr. i svaret så skulle hon hjälpa mig.
Då kom det ett svar att så kunde man inte göra, svarade en annan på kundcenter.
Har fortfarande inte fått ett slut på detta.
Det fanns en länk som jag klickade på. Följande text kom upp " du bor utomlands och kan inte ändra din adr."
Letade och letade hur jag skulle göra, hittade inget som kunde hjälpa mig.
Skrev ett meddelande från deras hemsida ( via bankid) och frågade hur jag skulle göra.
Föreslog att man hade en länk för detta, för oss som bor utomlands, om vi nu skulle särbehandlas.
Vi är ändå 170.000 som bor utomlands.
Fick svar att jag skulle skriva i ut en länk och skicka in. Svarade att det var omöjlig, är det ett krav att man skall ha en skrivare,jag har ingen skrivare.
Då var det en vaken dam, på deras kundcenter som svarade, att om jag skrev in min nya adr. i svaret så skulle hon hjälpa mig.
Då kom det ett svar att så kunde man inte göra, svarade en annan på kundcenter.
Har fortfarande inte fått ett slut på detta.