Suomalainen FINNAIR

Loungen på schengen sidan, på hemresan, (ovan gate 21) är nyrenoverad och faktiskt rätt så trivsam. Dom bjuder på ett par varma rätter och sallader på buffe under dagen och på morgonsidan en varm frukost. Vin, öl och en del starkare drycker finns att avnjuta.

På non-schengen sidan är business loungen vid gate 52, har intevarit dör på ett och ett halvt år men i ett ungefär samma utbud på mat och dryck som på schengen sidan. Fördel med att BKK-flighten oftast avgår från en närliggande gate.

Enda bilden jag hittade var svar till någon som ville veta om dom fortfarande hade dom goda donitserna kvar på schengen sidan. Det hade dom;)
IMG_0046.jpeg

Loungen på schengen sidan, på hemresan, (ovan gate 21) är nyrenoverad och faktiskt rätt så trivsam. Dom bjuder på ett par varma rätter och sallader på buffe under dagen och på morgonsidan en varm frukost. Vin, öl och en del starkare drycker finns att avnjuta.

På non-schengen sidan är business loungen vid gate 52, har intevarit dör på ett och ett halvt år men i ett ungefär samma utbud på mat och dryck som på schengen sidan. Fördel med att BKK-flighten oftast avgår från en närliggande gate.

Enda bilden jag hittade var svar till någon som ville veta om dom fortfarande hade dom goda donitserna kvar på schengen sidan. Det hade dom;)
IMG_0046.jpeg
Tack lauri. Säg inget till Boa AKA Baba booboo.

Har endast köpt lounge tillgång en gång. Det var när jag åkte till Thailand med Finnair någon gång och var 4 timmars transfer på Vanta. Lounge var billigare än att sitta ute bland gaterna. Lugnt och skönt med mat och dricka. Var så skönt så jag somnade 5555 Personalen väckte mig så att jag hann med flyget. Var värt varenda krona.

Har endast köpt lounge tillgång en gång. Det var när jag åkte till Thailand med Finnair någon gång och var 4 timmars transfer på Vanta. Lounge var billigare än att sitta ute bland gaterna. Lugnt och skönt med mat och dricka. Var så skönt så jag somnade 5555 Personalen väckte mig så att jag hann med flyget. Var värt varenda krona.

I Bangkok brukade jag ta en dusch innan det var dags för boarding.
Lounge är riktigt bra att ha ibland. Bara snål-boa som inte har förstått det.
Det kanske är för att han vet att han inte hör hemma i en lounge och skulle säkert bara bli osams med både personal och andra passagerare.

Det heter Vanda, tack! Bärkele! :xmas_smiley: :police:

Boa Boa SnickerBoa!
Då Du påstår att Du har samma reumatiska sjukdom som mig. Bechterews sjukdom AKA AS. Är tveksam om Du har det. Jag har skrivit till Dig flera gånger under årens lopp och givit dig tips på mediciner som fungerar bra på mig. Men Du har aldrig svarat. Sprutorna (till vänster) tog jag en gång i veckan i 13 år, men har nu börjat med dropp var annan månad för att det skall vara bättre mot den återkommande följdsjukdomen Irit.
Vad tar Du för smärtorna??? Barnalbyl??
Angående dina resor till Thailand så har jag varit där betydligt fler gånger än Dig om det nu är viktigt. Började 1979 som 15-åring.
Nu är det så att man lever bara en gång och för min del vill jag ha det så bra som möjligt.
Jag har råd med dyrare biljetter och lounge-sittningar och min rygg mår betydligt mycket bättre av dessa val. Så jag kommer fortsätta att göra så oavsett vad Du tycker.
Så….. Tryck upp en Barnalbyl i röven och sätt dig i mitten där (bak) i planet och res smärtfritt.
P.S Boa. Jag fick AS när jag var 18 år. Med uppgifterna ovan kan Du ju räkna ut hur gammal jag är. Haha
//Raggarn

IMG_3350.jpeg
Lite dumt att svara dej om sjukdomen, det vet du väl att det som hjälper för
dej inte säkert hjälper för mej, du har skrivit en gång till mej om medicin

Tillbaka
Topp