FINNAIR har billiga flyg på gång.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om man kan så gäller det alltid att passa på när flygbolagen har kampanjer (med risk för att vara tjatig). Då finns det stora pengar att spara, speciellt om man är en familj på fem personer. Detta är naturligtvis svårare om man reser med kort varsel, men kan man ha framförhållning så är det all idé.

Som sagt: SEK 26000 för oss från Köpenhamn till Udon Thani t o r med Thai är fullt acceptabelt tycker jag, men då bokade jag i november.

"Berralund " sa:
Om man kan så gäller det alltid att passa på när flygbolagen har kampanjer (med risk för att vara tjatig). Då finns det stora pengar att spara, speciellt om man är en familj på fem personer. Detta är naturligtvis svårare om man reser med kort varsel, men kan man ha framförhållning så är det all idé.

Som sagt: SEK 26000 för oss från Köpenhamn till Udon Thani t o r med Thai är fullt acceptabelt tycker jag, men då bokade jag i november.
GRATTIS till ett jättebra pris! Betalade ca 7300 för en ettårsbiljett med thai, åker i november, stannar nog flera månader, har möjlighet att boka om hemresan. Prioriterar direktflyg, mellanlandningar ar jobbiga.
Thai är bäst, har kampanj nu!

Köpte billjett till polaren 4800 från Göteborg-stockholm-Bangkok. T&R

Jo men som jag sa till polaren billagare och gå på Fredagsmarknaden än att släpa med sig kläder ner.

Jonas Så du menar att han ska äta innan han åker och sedan inte äta något förän han kommer ner. Och sedan med kläder. Köpa där nere då och sedan slänga dom eller ge bort dom när han åker hem`??? Kontigt tankesätt av en som tycker det inte ska vara dricks till Thaipersonalen Dom som behöver det. Klart kan ju ge dom kläderna när han åker hem

Japp han kan ge kläderna till dom.
Jag köper mina t-shirts för 30kronor på marknaden 10 t-shirts 300 kr bagage 500kr say no more.

"hillmer " sa:
Jonas Så du menar att han ska äta innan han åker och sedan inte äta något förän han kommer ner. Och sedan med kläder. Köpa där nere då och sedan slänga dom eller ge bort dom när han åker hem`??? Kontigt tankesätt av en som tycker det inte ska vara dricks till Thaipersonalen Dom som behöver det. Klart kan ju ge dom kläderna när han åker hem

Jag erbjöd mig att bjuda på resan maten kan han väl faktist stå för själv han är skitglad över att jag bjudit på resa men du ser det negativa att jag inte pröjsat maten.

Nej men tycker det är lite konstigt att snåla med att inte äta och han kan väl för fan inte bara gå i T-shirt. Sen var det ju frågan om billiga resor och norrbaggarnha blir inte billiga om man ska ha mat och bagage med

10 Tshirts och 2 par shorts räcker väl för 1 och en halv vecka, 9 kg handbage ingår ju så förhoppningsvis täcker den vikten upp kalsongerna!

En riktig kompis du Jonas. Hanbagage räcker gott och käk kan han köpa på planet.

Går det köpa mat med Thailändskt debit card på Norwegian?

"Jonas " sa:
Går det köpa mat med Thailändskt debit card på Norwegian?
Vill minnas att det inte gick innan. Precis i början var det en artikel om en thai som åkte från BKK och vill köpa mat och vatten men hennes kort fungerade inte och hon hade inte kontanter så hon fick inget vatten på hela flygningen. Norwegian sa efteråt att så här ska det inte gå till men troligen fungerar inte debit korten men du kanske kan få lite vatten ändå ...

Köpte vatten och mat för ta med ombord på Arlanda för dom sa ombord tar bara visa och mastercard nu när jag flög hit från Oslo och jag minns den historian med och det vill jag inte råka ut för.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

W
Svar
2
Visningar
6 K
tommmyboy
T
B
Svar