Det var faktiskt "proffset" Zetterberg88 som tipsade mig om att använda PAINT. Tyckte den var skitbra, ända som sagt var tills jag av ren olycka ramlade på den här grejen med ACDSee pro 2.5.
Andrejs i din vilja att gnälla så glömde du att lägga din egen åsikt om denna photo-manager. Beror det på att du inte vet vad det handlar om, eller är du bara en ogin kille??
Upptäckte igår också när jag lekte med den att jag kunde ta en hel jäklaa folder som då innehöll kanske 15st redan reducerade bilder och kanske ytteröligare 70st som inte var reducerade.
jag bara tryckte på reducera, och så började den att jobba. Hoppade över så snyggt de bilder som redan var reducerade och behandlade enbart de bilder som var obehandlade innan. Så himla bra så det var inte sant.
Så hela min samling med foton som säkert totalt sett bestod av kanske 1000st foton, där behandlade jag samtliga av dem och det tog mig runt 10 minuter.... Slå det om ni kan,, jääkllar va bra.....
men det är säkert faan ingen som behöver några tips här inte. Bara Kalle Duktig som finns här.....