Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Svenskarna som väljer att dö i Thailand-flyr svenska åldringsvården
Hej Nu vet jag inte hur det ser ut överallt i Norge men dom äldreboenden som jag har sett är det inte två i varje rum då har jag varit med om och bygga om värme och ventilation i 4olika boende på olika ställen i Norge Mvh
Fanger i norske fengsler har ofte bedre rettigheter enn eldre. Andelen eldre som bor på dobbeltrom på sykehjem er nesten dobbelt så høy som antallet fanger som må dele celle.
Det går an å legge seg inn på ett Aldershjem i Thailand , Bilde fra Bangsaen , der dei betaler ca Skr 6000 i månen som dekker mat- pleie 24 timer i dögne og lege - sykesöster . enerom . Mange prater engelsk .
Fanger i norske fengsler har ofte bedre rettigheter enn eldre. Andelen eldre som bor på dobbeltrom på sykehjem er nesten dobbelt så høy som antallet fanger som må dele celle.
Även om jag suttit i barerna väldigt mycket så har jag alltid behandlat tjejerna som man gör med flickvänner utanför barerna.
Inget bullshit eller tvång hit och dit. Sexet har alltid varit på deras villkor.
Därför jag var poppis bland bartjejerna för jag såg dom som vanliga tjejer.
Tjejerna slogs nästan om att få gå longtime med mig. Om någon blev sårad så var det jag eftersom jag oftast var väldigt snäll. Jag råkade givetvis ut för tjejer som försökte blåsa mig men dom flesta jag kände då var bra tjejer.
De är väl knappast någon bedrift att som västerlänning vara populär hos tjejerna i Pattayabarerna. Ser man någorlunda normal ut, gör rätt för sig och inte beter sig som ett svin blir man poppis bland bartjejerna.
Att man kan få en bra omvårdnad till en billig kostnad i Thai, vet jag men man behöver förmodligen läkar vård också, det kostar
när det gäller allvarliga sjukdomar
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.