Vaxet older version
Aktiv medlem
En mycket nära vän till mig, till lika en verklig Thairäv och tidigare mycket känt nick på diverse Thai-forum, N.B... (han kanske tar sig hit, vem vet) sa till mig ikväll (något modifierat av mig). Något jag verkligen gillade och tror jag håller med om.
Vill man dö säker skall man leva i Sverige (märkväl skriver jag dö säker inte säkert
)
Vill man leva och vet att man säkert dör en dag skall man leva i Thailand
Själv tyckte jag detta var strålande och i motsatts till Expressens rubrik förra veckan angående reportage om en annan forumräv, "Svenskar som valt att dö i Thailand" så anser jag att rubriken självfallet skulle varit, "Svenskar som valt leva i Thailand" en viss men mycket sann och stor skillnad...........
Så vad tycker ni ?
Vill man dö säker skall man leva i Sverige (märkväl skriver jag dö säker inte säkert

Vill man leva och vet att man säkert dör en dag skall man leva i Thailand
Själv tyckte jag detta var strålande och i motsatts till Expressens rubrik förra veckan angående reportage om en annan forumräv, "Svenskar som valt att dö i Thailand" så anser jag att rubriken självfallet skulle varit, "Svenskar som valt leva i Thailand" en viss men mycket sann och stor skillnad...........
Så vad tycker ni ?