Hej
Ja det är hårt och själv brukar jag tappa åtskilliga kilon varje gång, att jobba fysiskt i värmen under brännande sol är tufft för kroppen, men man behöver inte gå till något gym om man säger så, dessutom sover man bra och mår bra.
Sen räcker det ju inte med att arbeta där, det krävs så ofantligt mycket mer av en falang, det första är ju språket, men det är ändå bara en liten del, man får i princip börja om på noll som ett barn och lära sig allt ifrån början igen, mer eller mindre allt man har med sig i bagaget hemifrån kommer bara att försvåra en anpassning till det nya landets traditioner, normer, sedvänjor och ldeal.
Själv valde jag att fokusera helt på Thailand och Thailändarna och avstod i princip nästan alla kontakter med falanger i 10-15 år innan jag kände att jag var så accepterad och trygg i mitt Thailändska liv att jag ibland började umgås med falanger igen, under den tid jag försökte lära mig att bli en av dom störde bara kontakter med falanger mig på vägen mot min målsättning att lära mig mer och bli accepterad.
Mvh isan lover