Swedbank

Ja vi får väl se, tror dom kommer vilja att du fyller i diverse dokument. Inte så jobbigt. Däremot har jag aldrig varit en fan av Swedbank men av andra anledningar.
har fyllt i ett dokument om kundkännedom , men tekniskt fel hela tiden så kan inte skicka det till dom direkt , sparade som PDF och hoppas man kan skicka en PDF till dem

Du skickar säkert pengar oftare än jag mellan Sverige och Thailand, det är förmodligen därför. Bankerna är ju ålagda av Finansinspektionen att kontrollera för att motverka penningtvätt precis som @Nam Falang skrev tidigare.
Ja, jag tror Svenska pensionärer tvättar sin sketna pension varje månad, men det är ju en bank som är styrd av felnavlade sossar samt en ordförande som inte levere som han lär , mao en riktig Såzze

Frågan är var jag har min skattehemvist. Pension från Sverige , den enda inkomsten som även beskattas fullt i Sverige

Ja vi får väl se, tror dom kommer vilja att du fyller i diverse dokument. Inte så jobbigt. Däremot har jag aldrig varit en fan av Swedbank men av andra anledningar.
Fick till det till slut , De har nu fått sin efterfrågade information , Undrar om AP fonds förskingraren sitter och nagelfar dessa uppgifter :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Har Sparbanken Göinge som går under Swedbank , Jag o darlingen har skickat några hundra tusen nu under någon månad pga husbygge o inga problem alls. De begär vart pengarna gått Skickar in kvitto digitalt via bank sidan så inga problem alls

Ja, man fångar ändå inga kriminella på det sättet.
När jag fick nekat pengarna från Thailand till Sverige så löste jag det på annat sätt. En massa insättningar från här och där, Swish och allt möjligt annat. Kom väl in runt 500k SEK på några få dagar. Allt var frid och fröjd.

Fullständig idioti
Troligen tjänar de mer pengar på kriminella än på vanliga jobbare. Vanliga knegare har säkert mindre möjligheter till påtryckningar också. Man går helt enkelt enklaste vägen för att tjäna pengar. Funderar någon kan de visa att de ställt till problem för en hel massa kunder.

Har Handelsbanken och får varje år ge en uppskattning av hur mycket jag kommer att tjäna. Sedan jag blev pensionär har jag tjänat mer än jag trodde att jag skulle göra, så jag har uppgivit mindre än vad jag egentligen tjänat de senaste åren. Trots det har jag klarat mig för ytterligare frågor. Men man ska nog dra till ordentligt med hur mycket man tror man ska tjäna.

Har Handelsbanken och får varje år ge en uppskattning av hur mycket jag kommer att tjäna. Sedan jag blev pensionär har jag tjänat mer än jag trodde att jag skulle göra, så jag har uppgivit mindre än vad jag egentligen tjänat de senaste åren. Trots det har jag klarat mig för ytterligare frågor. Men man ska nog dra till ordentligt med hur mycket man tror man ska tjäna.

Har också Handelsbanken och inga problem. I kundkännedomsfrågorna man får kan man ange vilka länder man avser överföra pengar till, hur mycket och anledning och efter det har jag aldrig haft några problem heller

Handelsbanken har jag för företagen och i Helsingborg så är de väldigt serviceminded och kompetenta men som privat är allt nog enklare med Icabanken, ingen avgift för att betala räkningar och överföringar inom Sverige och deras kundservice har telefontider både vardag och helg.

Tillbaka
Topp