Strul på Swedbank, pengar försvinner ifrån konton.

Pengarna och pengarna, en fiktiv siffra, hade där funnits riktiga pengar som motsvara det folk satt in hade inte bankgaranti behövts....

Pengarna och pengarna, en fiktiv siffra, hade där funnits riktiga pengar som motsvara det folk satt in hade inte bankgaranti behövts....
Hej

Det skapar oro och leder till en del problem ändå när konton töms för kunderna, själv har jag ju alltid en del kontanter men andra har haft problem när det var minus på kontot och Swish inte fungerade.

Mvh isan lover

Hej

Det skapar oro och leder till en del problem ändå när konton töms för kunderna, själv har jag ju alltid en del kontanter men andra har haft problem när det var minus på kontot och Swish inte fungerade.

Mvh isan lover
Ja självklart, folk med minus kunde ju inte handla igår, bara skrev en fiktiv siffra, pengar banken igentligen inte har också gnäller folk på kr.

Hej

Mvh isan lover
Man bör alltid ha minst två olika kreditkort för säkerhetsskull.

Hej

Mvh isan lover

Jag förstår inte riktigt problemet.
Är pengarna borta så kan man ju äntligen höra till den älskade fattiga delen av befolkningen.
Vilken befrielse

Själv kör jag 10 000 i kontanter som jag växlar in på suwans supericsh eller vad det nu heter och kör automat därefter.
Skulle kanske klara ett stopp i banken på ett par veckor.

Senast ändrad:

Liknande trådar

G
Svar
10
Visningar
2 K
BaBoo
B
S
Svar
5