Teveinspelning i höst med Malou von Sivers i Phuket och Hua Hin

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"ledarn " sa:
Just dom två herrarna har jag ju haft tillfälle att träffa på just nämnda resort.. Siam River i Chayiaphum...

Där avhandlades många ämnen under den tiden..
Om det funnits dold mikrofon så hade det skrattats i TV-sofforna må jag lova... ;D ;D

Ledaren tror att det mesta hade blivit censurerat i SVT ;)
men trevligt hade vi de
 
Tack för alla mejl och fortsätt att skicka mejl ni som vill vara med i programmen!
Det handlar alltså om två timmars direktsändning varje dag med studiosamtal och intervjuer.

Mejla till eftertio@tv4.se
 
"Teve-inspelning_med_Malou " sa:
Tack för alla mejl och fortsätt att skicka mejl ni som vill vara med i programmen!
Det handlar alltså om två timmars direktsändning varje dag med studiosamtal och intervjuer.

Mejla till eftertio@tv4.se

Och hur blir det med betalningen?

Om något blir fel i direktsändning, så finns möjligheten att man drar på sig

myndigheternas missnöje, här går det inte att backa bandet, klippa och klistra.
 
Nu skall vi undvika förolämpingar helt och hållet och använda en god ton här. Jag vet inte varför Sir One skriver som han gör, men detta gäller givetvis honom också. Är det någon som har några synpunkter går det bra att meddela via PM.

Berralund
GM
 
För min del kan jag inte förstå hur en sådan här tråd nu 5 sidor, kan generera ett sådant flöde av ordväxling.

För mig är det ju uppenbart att det bara är "pengar" som gäller för TV4. Spela på allas känslor har ju alltid gått hem och ni faller i samma fålla.

Utan att betala ett enda öre, fick TV4 reklam på denna sida, varför tror ni att de la inlägget här, jo för de har ju givetvis kollat trafiken på denna sida och den skall ni veta är hög, många är de som aldrig loggar in men som läser.

Så vad ni egentligen har gjort är att skapa ett intresse för denna TV-serie som ni så starkt emotsätter er :eek:, och det är ju just syftet från TV 4.

Dom hystar in en massa pengar och ni sitter och tittar på valutakurserna varje dag, är det 4.65 eller är det 4.50. :-[

Problemet med er i detta forum, ni gubbar är att ni tänker emotionellt inte rationellt ;D

Så tänk om!

insayt
 
Tv4 har lagt ut det på alla forum där det finn medlemmar som har en nära ank till Thailand
 
"Insayt " sa:
Naturligtvis! Dom är ju inte dumma, det är bara gubbarna i de forum dom lägger ut det i som är korkade.

insayt


Det där om förolämpningar gäller även för Insayt. Man behöver inte vara korkad för att man skriver i denna tråd och det är frivilligt att svara TV4.
 
Nu har det blivit dags igen att återgå till ämnet.
Jag har kopierat lite från forumreglerna som ni alla har läst och godkänt.




Trivsel
Forumet ska vara en plats för debatt med en trevlig ton och berikande i största allmänhet. Alla ska känna sig välkomna med sin medverkan i forumen. Välj därför ord med omsorg. Det hör till god ton att följa generell netikett vilket annars kan leda till avstängning. Du får inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Undvik personangrepp, tillmälen och ärekränkning.

Anmäl olämpligt inlägg
Om du upplever att ett inlägg strider mot forumreglerna kan du anmäla inlägget. I slutet av varje inlägg finns en text: "Anmäl till forumvärd". Lämna även en kommentar om vad du anser vara olämpligt. Övriga medlemmar kan ej se att inlägget är anmält eller av vem. En grupp av forumpersonal tar hand om din anmälan och bedömer lämpliga åtgärder.

Håll dig till ämnet
Håll dig till ämnet om du svarar på ett inlägg. Gör inte tomma inlägg med enbart smilies och/eller citat.

Innehåll
- Det är inte tillåtet att uttala eller sprida hot eller missaktning på forumet för en grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, trosbekännelse, sexuell läggning eller ålder.

- Inlägg med nedsättande eller kränkande kommentarer mot andra deltagare i forumen accepteras inte. Generellt gäller att man ska behandla andra med respekt. Undvik att ta till svordomar eller nedsättande kommentarer vid meningsskiljaktigheter.
 
Det är tydligen väldigt svårt att hålla sig till ämnet. Alla OT-inlägg efter Kycklingens tidigare uppmaning raderas härmed. Det är beklagligt att en sådan enkel uppmaning inte hörsammas. Forumreglerna är icke ogiltigförklarade.

Detta gäller även vissa tidigare inlägg.
 
"Ubon " sa:
Och hur blir det med betalningen?

Om något blir fel i direktsändning, så finns möjligheten att man drar på sig

myndigheternas missnöje, här går det inte att backa bandet, klippa och klistra.

Som sagt

TV-4 och betalning, inte ett ord om detta på min fråga.

Kan nu inte se annat än att detta är en förtagsbetald semester.

Ubon
 
"I love you 3 " sa:
Ojdå, är den här tråden öppnad igen, jag trodde Berralund stängde den tidigare ? Så man får göra inlägg igen ?

Kram
i love you 3


Den har aldrig varit stängd, men alla OT-inlägg raderades. Alla är välkomna att skriva, On Topic uppskattas!
 
"I love you 3 " sa:
Det var ingen fråga. Jag och Sir One hade en ordväxling som till slut visade sig vara ett missförstånd från hans sida. Men det är ett avslutat kapitel nu.
Helt rätt, ett mycket olyckligt missförstånd som jag bad om ursäkt för.
 
SV: Teveinspelning i höst med Malou von Sivers i Phuket och Hua Hin

Hej alla här på ThaiSnack.se!

Vi måste tyvärr senarelägga sändningarna från Thailand, återkommer här på ThaiSnack.se när nya datum är klara! Fortsätt gärna att skicka in era historier till eftertio@tv4.se - vi sparar alla mejl och tar kontakt med er när det blir aktuellt igen.
 
SV: Teveinspelning i höst med Malou von Sivers i Phuket och Hua Hin

"Teve-inspelning_med_Malou " sa:
Hej alla här på ThaiSnack.se!

Vi måste tyvärr senarelägga sändningarna från Thailand, återkommer här på ThaiSnack.se när nya datum är klara! Fortsätt gärna att skicka in era historier till eftertio@tv4.se - vi sparar alla mejl och tar kontakt med er när det blir aktuellt igen.


För min del behöver Ni inte höra av er...skrinlägg och stanna hemma :thumbsdown: 8)
(varför inte ett program om alla dessa balkonghoppare?)
Ubon
 
Då kanske TV kan göra en bättre planering och göra ett seriöst program. Be gärna om hjälp!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp