Thaibath

• Trådstartare Trådstartare zetterberg_88
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
Va fasen händer me bathen åker ju snart :'(
Skulle tro att om du tar och kollar kursen mot en icke EU ansluten valuta så är det nog inga större förändringar.
Eller så är det så att dom väntar med att höja kursen till jag åker i Mars :D :D

Hela Asien har ju stenkoll på vad som händer i Europa och USA som är deras största kunder. Kan ev. lätta lite nu när Obama har gått ut och sagt att dom kommer att stödja EU i händelse av kris.

Inga fantasier, helt beroende av uppdateringsperioder följer du kursen under en dag så hoppar det upp och ner rätt mycket, så sitt inte och kasta skit på mej för då ska jag ta dej i örat :)
Om du kollar på vad som hänt under natten så kommer du till allas glädje konstatera att Kronan sent i går kväll stärktes mot tex. Dollarn med 25öre :police:

"legolas " sa:
Ja för sjuttan, inte i örat, det gör så saatans ont!! men du, vid dagens slut när du halar fram ditt bank eller kreditkort så handlar det om en verklighet utanför ditt tjänsterum på arbetet!!

Den verkligheten är rak och ganska ärlig, och vi alla måste spela med oavsett om vi vill eller inte!! Så vad som händer under natten eller närsomhelst när du INTE står där och vill ta ut pengar är fullständigt skitsamma Rolf!!!

Det är när du sticker in ditt kort i ATM;en eller när du går till banken eller till Forex som kursen gäller. Så 4.50 är inte aktuellt, det var allt en liten glädjekurs som alltså INGEN har någon glädje av, eller?????? har jag fel Rolf????
Vi får se under dagen när dom behagar vakna här i Sverige vem som kommer närmast :D

"legolas " sa:
Yes, men historiskt sett så har ALDRIG kronans förhållande till dollarn haft något med kronans förhållande till thaibahten att göra. Inte under de sista 4 åren i alla fall som jag har haft kollen lite grand..
Du kollar på fel ställe :D

"legolas " sa:
OK kanske jag gör det, i så fall skulle jag vilja sätta in på ditt bankkonto en hög med svenska kronor, och så emotser jag att du sänder thailändska baht till mig mot kursen 4.50 minst då, funkar det för dig med eller?? ;D ;D
Ja för fan alla bidrag emottages med tacksamhet, men jag skulle passa mej du vet hur lätt man blir lurad på Internet :D

"legolas " sa:
Yes, men historiskt sett så har ALDRIG kronans förhållande till dollarn haft något med kronans förhållande till thaibahten att göra. Inte under de sista 4 åren i alla fall som jag har haft kollen lite grand..

Du Legolas som jag har fattat det är det inte tvärtom att när Kronan blir starkare emot Dollarn så får du mer Bath för Kronan,styrs inte Bahten efter Dollarn.
Även att jag såg vad du skrev :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp