andrejsdenruskige
Forumveteran
"legolas " sa:hoppas den sjunker mycket, ner till sin riktiga nivå...
Vilken av de två?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"legolas " sa:hoppas den sjunker mycket, ner till sin riktiga nivå...
Skulle tro att om du tar och kollar kursen mot en icke EU ansluten valuta så är det nog inga större förändringar."glimten66 " sa:Va fasen händer me bathen åker ju snart![]()
Du vet hur det är i dom kretsarna, det gäller att flytta fokus ???"gunnarg " sa:Obama har väl nog av sina egna problem.Snacka om skulder!
Vi får se under dagen när dom behagar vakna här i Sverige vem som kommer närmast"legolas " sa:Ja för sjuttan, inte i örat, det gör så saatans ont!! men du, vid dagens slut när du halar fram ditt bank eller kreditkort så handlar det om en verklighet utanför ditt tjänsterum på arbetet!!
Den verkligheten är rak och ganska ärlig, och vi alla måste spela med oavsett om vi vill eller inte!! Så vad som händer under natten eller närsomhelst när du INTE står där och vill ta ut pengar är fullständigt skitsamma Rolf!!!
Det är när du sticker in ditt kort i ATM;en eller när du går till banken eller till Forex som kursen gäller. Så 4.50 är inte aktuellt, det var allt en liten glädjekurs som alltså INGEN har någon glädje av, eller?????? har jag fel Rolf????
Du kollar på fel ställe"legolas " sa:Yes, men historiskt sett så har ALDRIG kronans förhållande till dollarn haft något med kronans förhållande till thaibahten att göra. Inte under de sista 4 åren i alla fall som jag har haft kollen lite grand..
Ja för fan alla bidrag emottages med tacksamhet, men jag skulle passa mej du vet hur lätt man blir lurad på Internet"legolas " sa:OK kanske jag gör det, i så fall skulle jag vilja sätta in på ditt bankkonto en hög med svenska kronor, och så emotser jag att du sänder thailändska baht till mig mot kursen 4.50 minst då, funkar det för dig med eller?? ;D ;D
"legolas " sa:Yes, men historiskt sett så har ALDRIG kronans förhållande till dollarn haft något med kronans förhållande till thaibahten att göra. Inte under de sista 4 åren i alla fall som jag har haft kollen lite grand..