Tänk va roligt, det är tydligen inte bankernas dag denna gyllene dag den 19 oktober 2012.
Jag kunde INTE göra uttag på mitt VISA-KORT idag, alltså uttag ifrån mitt svenska konto... Jag blev ju helhysterisk där man står och undrar vad som är på färde långt nere i Thailandet.
Jag åkte hem igen, och jag kunde hantera kortet inne på internet, så tillbaka igen och pröva i en annan ATM. Kunde fortfarande inte få kortet att fungera... Hem igen och mailade NORDEA, klockan var då i Sverige 05.35, så det blev till att vänta,,och de jävvlarna höll mig på stången ända tills svensk tid. kl. 16.25, alltså thaitid 21.25,
jag kunde ju inte vänta, utan blev tvungen att ta ett besked som var dåligt, vilket ju var lite bättre än ett helt uteblivet beslut. jag körde över pengarna hit till Thailand via en utlandstransfer som du kommer att ge mig mina pengar fram tisdag eller onsdag,, skit helt enkelt.... Men tog jag inte beslutet nu idag, så kanske jag inte kunde få iväg pengarna förränn på måndag.....
Nu kom alltså svaret ifrån dårarna på banken, där de trots min utförliga beskrivning av problemet, bara säger att de noterat att jag tagit ut 10.000:-, och frågar: - " va bra nu fungerar det tydligen, om inte ring oss mellan kl. 08-17.00.." &%¤¤#&/((&%¤#¤
Kan inte ringa SKYPE, de vill ju ha sina jääkla trycktelefoner, så man kan klicka sig vidare, så jag fick ta min hemtelefon (svindyrt), och kom fram, men de berättade att det var 8 minuters väntetid....... fick lägga på luren snabbt som fan...
Jag fick nu skriva ett nytt mail till dom, och jag kan lova att dessa stolpskott kommer att fullständigt skita i mig i dag, och låta allting ligga och kvida tills måndag....
ja vad kan man göra...