Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Första gången jag var i Thailand så tog min sambo med mig till en liten restaurang som låg mittemot huset där svenska ambassaden låg förut,nära pat pong,och där åt vi hajfenssoppa och det är nog den godaste soppa som jag har ätit någonsin i Thailand.
ยำไข่แมงดาทะเล yam kai mängdaa talä är en av mina personliga favoriter. Jag var tillsammans med en Thailändsk tjej i några år. Och vi brukade beställa den då vi var vid havet utanför Chantaburi. En annan annorlunda delikatess, som jag smakade var จิ้งหรีด - syrsa - Som rostades och åts som snacks
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.