The Nation News.

Nestled in the mountains of Pai, Mo Paeng Waterfall beckons travellers to get away from the hustle and bustle of city life and indulge in the tranquillity of natural surroundings.

The Thai Meteorological Department today (September 27) is forecasting heavy to very heavy rain for 61 provinces including Bangkok and surrounding areas.

Residents in the lower southern region need to prepare for a wave of PM2.5 fine dust drifting in from Indonesia where the number of forest and agriculture-related fires is surging, according to Assoc Prof Vishnu Attavanich, a lecturer at Kasetsart University’s Faculty of Economics.

The Royal Thai Army (RTA) has dismissed reports that the ordnance department’s chief has been transferred following an investigation into the mysterious disappearance of 200,000 litres of high-speed fuel.

Sabah police are looking for those responsible for placing a hidden camera in a wall power socket in an Airbnb room in Kota Kinabalu where a newlywed Chinese couple had stayed earlier in September.

Har du fått hicka, så många inlägg på engelska, vet du inte att det är många finnlädare på forumet dom kan inte läsa eller prata engelska
Det förstår man t.ex når rally gubbar från finland intervjuas i tv dom borde kunna engelska med deras yrke, men icke låter huva

Har du fått hicka, så många inlägg på engelska, vet du inte att det är många finnlädare på forumet dom kan inte läsa eller prata engelska
Det förstår man t.ex når rally gubbar från finland intervjuas i tv dom borde kunna engelska med deras yrke, men icke låter huva
Ett tips Boa, läs rubriken på tråden först innan du loggar in på den. Om inte förr så då borde du då fatta att inläggen i denna tråd är på engelska och inget för dig att läsa. Nu börjar tom jag vara less på ditt gnällande i var och varannan tråd. Scrolla Boa scrolla !!

Ett tips Boa, läs rubriken på tråden först innan du loggar in på den. Om inte förr så då borde du då fatta att inläggen i denna tråd är på engelska och inget för dig att läsa. Nu börjar tom jag vara less på ditt gnällande i var och varannan tråd. Scrolla Boa scrolla !!
Mänga inlägg har väl först engelst text sen som jag menar ska inte alla på forumet ett svenskt forum kunna läsa vad
som skrivs Jag kan läsa och skriva på engelska så jag förstår men inte alla, menar inget duni men en 70 årig gubbe
hur bra är hans engelska om han inte haft samröre med nån från england som jag haft

Mänga inlägg har väl först engelst text sen som jag menar ska inte alla på forumet ett svenskt forum kunna läsa vad
som skrivs Jag kan läsa och skriva på engelska så jag förstår men inte alla, menar inget duni men en 70 årig gubbe
hur bra är hans engelska om han inte haft samröre med nån från england som jag haft

Nu är väl trådskaparen både finne och gammal. Farsan är ännu äldre och han har inga problem med engelska i varken tal eller skrift.
Med tanke på att läsa och skriva engelska….
Kanske du borde lära dig att läsa och skriva svenska ordentligt innan du ger dig på att gnälla på korrektstavad engelska.

Nu är väl trådskaparen både finne och gammal. Farsan är ännu äldre och han har inga problem med engelska i varken tal eller skrift.
Med tanke på att läsa och skriva engelska….
Kanske du borde lära dig att läsa och skriva svenska ordentligt innan du ger dig på att gnälla på korrektstavad engelska.
Släpp youtube så kan du lära dej skriva och förstå svenska, Vist kan din far ha lärt sej Engelska på nåt sätt som jag gjorde
Men många kan inte vid den åldern det vet och förstår du

Hur översätter du finnlädare till engelska?
Ingen aning har alldrig behövt göra det men google skulle nog hjälpa mej, Nu Kl 18 är det rally från chile vet inte vem som vann
men säkert blir det nån intervju med nån finsk förare Lyssna, det är unga pojkar men Engelskan är bedrövlig, Norrmännen
är betydligt bättre men allra bäst är svenskar. Prata en sak läsa, skriva en annan sak

Släpp youtube så kan du lära dej skriva och förstå svenska, Vist kan din far ha lärt sej Engelska på nåt sätt som jag gjorde
Men många kan inte vid den åldern det vet och förstår du

Det är väldigt många 80-åringar som kan engelska och skulle man ta och räkna 70-åringar så är det nog en än högre procentandel som kan engelska.
Du förutsätter att alla är lika värdelösa som du själv är.

Liknande trådar

Svar
6
Visningar
1 K
anonymous
A
A
Svar
36
Visningar
4 K