SV: In The Middle Of Nowhere Bar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Nja du kör ju det racet som vissa gjorde hemma när de blev bjudna på fest. De sket i att svara och bekräfta sin närvaro, de väntade och väntade och hoppades att något roligare skulle dyka upp, så dom kunde skita i festen i fråga.... Dessa personer blev ju inte tillfrågade mer...... ;) ;)

Så du lär nog bli stående OM du dyker upp oannonserat Glimten66....

legolas

Gör inget finns andra sittplatser

"legolas " sa:
"På en servering i Paris satt en man och drack konjak. En fransk nykterhetsivrare kom fram och påpekade;
- "alkoholen dödar 2 miljoner fransmän per år!!"
Mannen höjde lugnt sitt glas mot fransmannen och sa:
- "Rör mig inte i ryggen, jag är svensk"

Haha den var ju bra!

"legolas " sa:
DEN 10 JULI 2013 KL. 12.00

MÖTE UTE I INGENSTANS VID BAREN MED DET HÄFTIGA NAMNET "IN THE MIDDLE OF NOWHERE BAR"

mackes, phonta, legolas,
Anubaan, York, MagnusJansson,
Areeya, Borat

Huruvida Borat har några intentioner att verkligen komma eller inte, vet vi inte i dagsläget för han har inte anmält sig s.a.s. Men det är bra om du kunde bekräfta din medverkan i alla fall för planeringens skull..

Jag kommer att meddela Mr Australia, så han tar hem ingredienser, så vi har mat till vårt förfogande.... Tror ni gubbs att det vore bäst om vi lade en beställning på vad vi vill äta, så kan han förbereda på ett bra och effektivt sätt..... jag tror personligen att det vore bra.....

Så hör av Er, menyn hittar ni här bifogat nedtill, men han klarar att göra vad som helst tror jag.....

legolas

Jaha...han har ju en hel del på menyn för att vara "NOWHERE" ! Och han kan göra vad som helst......säjer du..?....

Eftersom det är onsdag...en fiskdag....1.Till förrätt: Räkcoktail i lättmajonäs. 2.Huvudrätt: Torskrygg med skirat smör o gröna ärter samt sallad.Desert: Hemgjord vaniljglass med färska jordgubbar.Ädla drycker som CHANG utan is antar jag finns på dryckesmenyn!

Och skulle nu inte dessa rätter finnas för dagen nöjer jag mej med lassange med tillbehör! :nod:

Ser med glädje fram emot att träffa dessa forumvänner den 10 juli! :nod:

Jag äter gärna Pizza Meat Lovers 10". Den var tusan ta mig den bästa Pizza jag ätit i Thailand! :D

Jag kommer dagen innan och bor på Siam River. Hur tar vi oss till "the middle of nowhere?" Lånade moppar eller fixar vi en minibuss eller något.. ?

Många kanske kommer i egna bilar då kanske vi som kommer med buss kan få samåka om vi ber snällt :wai:

Det blev lite frågor och ett svar!

Vi ses

/Anubaan

"anubaan " sa:
Jag äter gärna Pizza Meat Lovers 10". Den var tusan ta mig den bästa Pizza jag ätit i Thailand! :D

Jag kommer dagen innan och bor på Siam River. Hur tar vi oss till "the middle of nowhere?" Lånade moppar eller fixar vi en minibuss eller något.. ?

Många kanske kommer i egna bilar då kanske vi som kommer med buss kan få samåka om vi ber snällt :wai: jag kommer i bil. Några kan då åka med mig.

Det blev lite frågor och ett svar!

Vi ses

/Anubaan

Som sagt jag åker med bil. Så några kan åka med mig.

Tror att jag ska komma dagen före. Det kan bli roligt detta.

Pizza ham & Pineapple för mig, den är oöverträffad i Thailand (om Tony inte glömmer den i ugnen) :(

"ledarn " sa:
Var det inte du som skulle köpa en Mazda..??
(Eller blandar jag ihop det) ??

Nä då du har rätt, men det blev inte av. Lång historia, den kan vi ta en annan gång.
Nu får det vänta till Augusti som var tanken från början.

/Anubaan

Eftersom Legolas är bannad igen så får jag fixa mat beställningarna.

DEN 10 JULI 2013 KL. 12.00MÖTE UTE I INGENSTANS VID BAREN MED DET HÄFTIGA NAMNET
"IN THE MIDDLE OF NOWHERE BAR"

MATBESTÄLLNING:mackes, Pizza Ham & Pinapple 120 baht
phonta, Pizza Ham Peperoni Salami 10" thin 135 baht
legolas, Lasagne 2st 100 baht/stAnubaan, Pizza meat lovers nr. 10” 150 baht
York, Pizza Ham Peperoni Salami 10" thin 135 baht
MagnusJansson, Pizza Ham & Pinapple 120 bahtAreeya, Lasagne 100 baht
Borat

Fyll gärna på pöjkar!!!

MVH
Anubaan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.