V75 Trav

Lördagens V75-omgång består av fyra STL-försök och finalerna i Drottning Silvias Pokal, Kungapokalen och Paralympiatravet. Samtliga lopp blev fyllda men redan på måndagen var två hästar strukna: 3 Maroon Day (V75-3) och 7 Kilmister (V75-4). För ovanlighetens skull avgörs samtliga lopp inom V75 med autostart. Förra året var motsvarande omgång en favoritparad. Då var utdelningen endast 501 kronor för sju rätt.

Och veckans lyckliga travare till "Spik" blir :
Avd. 4 och Nr. 8 Pantocrator

citat:
Har stort kunnande, avslutade snabbast av alla i försöken.
Slut citat:
Kan vara "den där" som vänder motvind mot medvind på upploppet.

@JBK.Ltd.

Utöver Andelsspelet så bidrar jag med ett mindre spel vid sidan om, i okunskap om veckans vinnande hästar så blir det en "Harryboy" och det är p.g.a. jobbstartande, plus att inte haft samma tid att sitta jämföra respektive möjlighet av vinnare.

Screenshot_20240504-081801~2.png

Så här är min snabbt ihop slängda nu på lördagsmorron i sammarbete med Harryboy.
Lopp 1 & 2 låst
Lopp 3 - 7 öppna
Så vi får väl se om min investering på 114kr kan generera ett överskott tillbaka på valda hästar.

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:
Utöver Andelsspelet så bidrar jag med ett mindre spel vid sidan om, i okunskap om veckans vinnande hästar så blir det en "Harryboy" och det är p.g.a. jobbstartande, plus att inte haft samma tid att sitta jämföra respektive möjlighet av vinnare.

Screenshot_20240504-081801~2.png

Så här är min snabbt ihop slängda nu på lördagsmorron i sammarbete med Harryboy.
Lopp 1 & 2 låst
Lopp 3 - 7 öppna
Så vi får väl se om min investering på 114kr kan generera ett överskott tillbaka på valda hästar.

@JBK.Ltd.

Det blev en liten återbäring med förlust!

Screenshot_20240504-185411~2.png

Det saknas 14kr till spelad peng.

@JBK.Ltd.

Utdelningen blev 7000 kr och en favoritutgång med 4 favoriter och två andrahandare. Vi fick 4 rätt så vi hade inte lyckan med oss denna gång men vi får en ny chans på lördag. Det var bra hästsport så vi får njuta av det. Jag tog mig friheten och lägga upp ett spelschema för oss spelläggare. Vad tror du Saxon och ni andra-fritt byta med varann om tidsbrist uppstår. För det tar minst 4 timmar i anspråk när man är spelläggare.
Spelläggaretill decemberUtdelningRättvannfavoriter7a6 or5 orUtdelning50 kr/andelp andelp andelTot spel
Saxon4 maj ÅBY7000446jackpo50−501350
MickeNor11 maj Umeå
Huahindinge18 maj Gävle
jp25 maj solv final
JBK.Ltd26 maj Elitloppet
saxon1 juni Mantorp
MickeNor8 juni Östersund
Huahindinge15 juni Boden
JBK.Ltd23 juni Kalmar
jp29 Färjestad E3 fin
saxon6 juli Halmstad
MickeNor13 juli Årjäng
Huahindinge20 juli Axevalla
jp27 juli Bollnäs
JBK.Ltd3 Rättvik
saxon10 Åby
MickeNor17 Gävle
Huahindinge24 Bergsåker
jp31 Jägersro
Summering000500−50

Utdelningen blev 7000 kr och en favoritutgång med 4 favoriter och två andrahandare. Vi fick 4 rätt så vi hade inte lyckan med oss denna gång men vi får en ny chans på lördag. Det var bra hästsport så vi får njuta av det. Jag tog mig friheten och lägga upp ett spelschema för oss spelläggare. Vad tror du Saxon och ni andra-fritt byta med varann om tidsbrist uppstår. För det tar minst 4 timmar i anspråk när man är spelläggare.
Spelläggaretill decemberUtdelningRättvannfavoriter7a6 or5 orUtdelning50 kr/andelp andelp andelTot spel
MickeNor11 maj Umeå
Huahindinge18 maj Gävle
jp25 maj solv final
JBK.Ltd26 maj Elitloppet
saxon1 juni Mantorp
MickeNor8 juni Östersund
Huahindinge15 juni Boden
JBK.Ltd23 juni Kalmar
jp29 Färjestad E3 fin
saxon6 juli Halmstad
MickeNor13 juli Årjäng
jp27 juli Bollnäs
JBK.Ltd3 Rättvik
saxon10 Åby
MickeNor17 Gävle
Huahindinge24 Bergsåker
jp31 Jägersro
Summering000500−50

Inga motsättningar om byte från min sida, så jag ställer mig i kön för spelläggare.

@JBK.Ltd.

MickeNor11 maj Umeå
Huahindinge18 maj Gävle
jp25 maj solv final
JBK.Ltd26 maj Elitloppet
saxon1 juni Mantorp
MickeNor8 juni Östersund
Huahindinge15 juni Boden
JBK.Ltd23 juni Kalmar
jp29 Färjestad E3 fin
saxon6 juli Halmstad
MickeNor13 juli Årjäng
jp27 juli Bollnäs
JBK.Ltd3 Rättvik
saxon10 Åby
MickeNor17 Gävle
Huahindinge24 Bergsåker
jp31 Jägersro
Summering000500−50
15 juni råkar jag befinna mig där vid tidpunkten för travet, men ska inte besöka det. Jag landar på LLA 1525 så hoppas jag kommer ihåg att spela innan på ARN eller direkt när jag landar. Äh, det går nog bra

15 juni råkar jag befinna mig där vid tidpunkten för travet, men ska inte besöka det. Jag landar på LLA 1525 så hoppas jag kommer ihåg att spela innan på ARN eller direkt när jag landar. Äh, det går nog bra
Oj, jag bor 3 minuter ifrån Luleå Airport. Själv kommer jag att åka på travet men det blir för stressigt att spela då jag tar mig nån öl på restaurangen också. Blir du länge i Luleå?

Stor trav från Vermo Finland idag. Knåpa ihop en liten rad.

Screenshot_2024-05-05-14-39-50-575.jpeg
Har kungen abdikerat nu?. Att se Magnus A Djuse i sista kurvan lura Örjan med hans egen taktik. Låtsas ha tomt men måttar in mållinjen och samtidigt med lätta händer ingjuta mod och vinna Finlandian Ajo. Vilken begåvning.

Umåker är en vanlig tusenmetersbana och är belägen i tätorten Röbäck, strax utanför Umeå. Under 2024 har banan två tävlingsdagar med V75-spel. Den andra äger rum på juldagen. Upploppet mäter 190 meter och bredden vid båda startplatserna är 22 meter. Banan använder sig inte av open stretch eller vinklad startbilsvinge. Den tidiga väderprognosen visar på blott sex plusgrader vid 14-tiden på lördagen. Vi får hoppas MickeNor får skåla efter v75 vinst i hans bästa "rökiga".

Tycker du får stressa Huahindinge - Är det inte bättre du tar Östersund 8 juni och MickeNor Boden deen 15 e?

Lite otur i turen igår. Frekke Frida (4 %) och S N K hamal (3 %) blev målfotoslagna.........men inte nog med tur.
1715223581748.png

Tillbaka
Topp