V75 Trav

Ny vecka och då blir det igen V75 tävlingar. Solvalla finaler denna omgång som känns svårspelad, så kan bli stor utdelning igen. Senast 23 millar. Hade jag varit i Sverige och Stockholm så hade jag varit på plats på Solvalla.

Ny spikomgång och vem ska kunna besegra JBK (två vinster) som, redan, utsett spiken - 15 Maharasha i avd 7.

Bugar å tackar! @jp
För de fina orden, men i slutändan är man bara en novis jämfört med eran kunskap ni trav kunniga har, med banor, hästarna, kusken eller annat tillhörande travet.

@JBK.Ltd.

Satan i Gatan så svårspelat. Jag hittar inte riktigt spikarna och svårt med U- häst i respektive lopp. Jag tror att 4 Kyrie Eleison släpps till ledningen då hans form inger respekt. 1 Deal Done Zet är inte tillräckligt bra för att hålla på spets....men vem vet hur Sveriges bästa kusk tänker?
1743040208433.webp

Blev riktigt roliga lopp på lördag, svårspikat. Jag kommer att chansa som vanligt två 15-20 procentare. Se upp med Adrian Kolgjinis stallform. Vill ni se en blivande stjärna från hans stall, kolla V5- 2 onsdag innan V-86 drog igång. Häst nr 2 Luke the Spook.

Screenshot_20250327_081841_Chrome.webp

Många om budet i spiktävlingen. Kyrie Eleison blir dagens största favorit så den ska vi gardera. Toppform har Adrian på stallet och i fjol så gick Gudrid Face (Avd 7) mot kulltopparna. Jag tror hon är lika bra som favoriten i loppet 15 Maharadsha.
1743208106659.webp

Eftersom det är Solvalla, så blir mitt sammarbete med Harryboy lite annorlunda, jag tog ut sju stycken hästar och Harryboy fyllde på med resten och den hamnade över min vanliga hundring.

Screenshot_20250328-183741~2.webp

Och för mina lösläppta, gjorde jag en liten twist! Jag, tog en hög % och en låg % för att se om det går ihop?!

Screenshot_20250328-183802~2.webp

@JBK.Ltd.

Tillbaka
Topp